ممنوعیت استفاده از داربست فلزی برای تبلیغات در دیواندره

شهردار دیواندره با بیان اینکه نصب بنر تبلیغاتی روی داربست فلزی چهره شهر را مخدوش و نا زیبا می‌کند، گفت: انجام هر گونه تبلیغات در این شهر به شیوه مذکور ممنوع است و در صورت مشاهده جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش ایمنا، محمد محمودی اظهار کرد: استفاده از داربست فلزی ویژه کارهای ساختمانی است و برای انجام امور فرهنگی مناسب نیست، ضمن اینکه وجود داربست در شهر، با زیبایی و مبلمان شهری در تضاد است.

وی اضافه کرد: در سنوات گذشته وجود داربست فلزی با کاربری تبلیغاتی و استفاده از آن برای استندهای تبلیغات جدای از اینکه چهره زشتی به شهر داده بود استفاده مکرر آن به دلیل اصولی نبودن گاهی مشکلات و حوادثی برای شهروندان به وجود می‌آورد.

شهردار دیواندره افزود: با ابلاغ این مصوبه به امور فرهنگی شهرداری، ۱۵ بیلبورد استاندارد و استندهای مختص تبلیغات شهری در کاهش مشکلات ذکر شده و بازسازی منظر شهری با اعتبار ۱۸ میلیون تومان نصب شد و از این پس نه شهرداری و نه هیچ یک از ادارات اجازه برپایی و استفاده از داربست فلزی با کاربری تبلیغی و نصب بنر ندارند.

محمودی ادامه داد: در صورت توجه نکردن به تذکرات جدی شهرداری، جدای از جمع‌آوری داربست، حق پیگیری در مراجع قضایی به عنوان سد معبر و رعایت نکردن حقوق شهروندی را برای خود قایل هستیم.

وی یادآور شد: شهرداری در خصوص امور فرهنگی تمام توان خود را در تعامل با ادارات و در اختیار نهادن بیلبوردها و استفاده از آن طبق مقررات بکار گرفته است، لذا ادارات با هماهنگی امور فرهنگی و روابط عمومی می‌توانند در مراسم ملی و مذهبی از بیلبوردهای استاندارد نصب شده، استفاده کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 407003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.