برف و باران در استان اصفهان می‌بارد

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در سه روز آینده، گفت: با فعالیت این سامانه بارش برف و باران در بسیاری از مناطق به ویژه غرب و جنوب استان اصفهان پیش بینی می شود.

ویکتوریا عزتیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فعالیت سامانه ناپایدار بارشی طی سه روز آینده در استان اصفهان، اظهار کرد: وضعیت جوی بسیاری از مناطق استان در این مدت به صورت قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد خواهد بود.

وی ادامه داد: با فعالیت این سامانه بارش برف و باران در بسیاری از مناطق به ویژه غرب و جنوب استان اصفهان پیش بینی می شود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به افزایش یک تا دو درجه‌ای دما در ۲۴ ساعت آینده، افزود: بویین میاندشت با دمای ۱۵ درجه سانتی گراد زیر صفر و چوپانان با دمای ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان خواهند بود.

عزتیان گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۹ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به دو درجه سانتی گراد زیر صفر می‌رسد.

وی با اشاره به بارندگی‌های پراکنده در سطح استان اصفهان، اضافه کرد: بارش‌های خفیف از برزوک با میانگین چهار سانتی متر برف،  نایین با میانگین ۳.۳ میلی متر، نطنز با میانگین ۲ میلی متر و میمه با میانگین دو دهم میلی متر باران گزارش شده است.

کد خبر 406985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.