ادامه روند پروژه کف‌سازی قبور آرامستان «نوبیلی» قزوین

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین، از پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی اجرای پروژه کف‌سازی و همسطح‌سازی قبور در آرامستان نوبیلی خبر داد.

به گزارش ایمنا، حسین عموئی اظهار کرد: با هدف تسهیل تردد در قدیمی‌ترین آرامستان شهر و به درخواست شهروندان، پروژه همسطح سازی، کف سازی و محوطه سازی آرامستان نوبیلی قزوین آغاز شده است.

وی با بیان اینکه همسطح نبودن قبرهای آرامستان نوبیلی، مشکلاتی را برای تردد شهروندان ایجاد کرده است؛ افزود: پارچه نوشته‌هایی مبنی بر کف سازی در اطراف محل آرامستان نوبیلی نصب شده تا شهروندان و صاحبان قبور در جریان اجرای این پروژه قرار گیرند.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین تصریح کرد: طرح اولیه پروژه به همراه نقشه از طریق کارشناسان سازمان خدمات طراحی شهرداری تهیه شد و اجرای این پروژه در سه فاز و در سه ماه کاری با اعتبار اولیه ۳۰۰ میلیون تومان عملیاتی می‌شود.

وی فراهم آوردن سهولت در رفت و آمد شهروندان به ویژه معلولان و جانبازان را یکی دیگر از اهداف پروژه کف‌سازی و محوطه‌سازی آرامستان نوبیلی عنوان کرد، گفت: از آنجایی که محوطه آرامستان نوبیلی در شش ماهه دوم سال با وجود تغییراتی جوی با مشکلات آبگرفتگی مواجه می‌شد و همچنین برای ایجاد فضایی زیبا در این آرامستان تصمیم بر این شد تا اقدامات لازم به منظور کف سازی و محوطه سازی در این آرامستان در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 406981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.