پروژه‌های نیمه تمام؛ اولویت همدان در بودجه ۹۹

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: بودجه پیشنهادی شهرداری باید طوری مصوب شود که اهداف شورا در آن تحقق یابد و مهمترین انتظار ما تکمیل طرح های نیمه تمام است،

به گزارش خبرنگار ایمنا، بودجه یک‌هزار و یک میلیارد تومانی شهرداری همدان در جلسه شب گذشته شورای اسلامی شهر همدان، به این شورا ارائه شد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر لزوم پیگیری شهرداری برای گرفتن اوراق مشارکت،  از شهردار خواست تا نسبت به بودجه سال آینده کمترین انحراف و جابجایی اعتبار لحاظ شود.

کامران گردان افزود: با توجه به نیروهای متخصص و توانمند شهرداری در حوزه بودجه نویسی، امیدواریم با کمترین تغییر این بودجه توسط اعضای شورای اسلامی شهر همدان به تصوب برسد.

وی با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه تمام باید اولویت شهرداری همدان براساس بودجه سال آینده باشد، تصریح کرد: امسال توقع داشتیم طرح‌های نیمه تمام به بهره‌برداری برسد اما بنا به دلایلی این مهم تحقق نیافت و باید سال آینده هرچه سریع‌تر این طرح‌ها تکمیل شود.

گردان با اشاره به اینکه بودجه پیشنهادی شهرداری باید طوری مصوب شود که اهداف شورا در آن تحقق یابد و مهمترین انتظار ما تکمیل طرح های نیمه تمام است، خاطرنشان کرد: تکمیل پل سردار همدانی، پارکینگ آقاجانی بیگ، بازار سینا، پارک حیدره، پل غدیر و سایر پروژه‌های شهری باید هرچه سریع‌تر تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه جذب سرمایه‌گذار در تکمیل بلوار "ارم" می‌تواند مفید واقع شود، اضافه کرد: اقدامات صورت گرفته در آرام سازی بلوار ارم نیز با وجود هزینه‌های قابل توجه رضایت عمومی نداشته و باید این طرح فاخر براساس موارد پیش بینی شده تکمیل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان افزود: پیاده راه سازی چهار مسیر باقی مانده و در پیاده راه امام خمینی(ره) نیز باید تعیین تکلیف شود و شهرداری اگر قرار به اجرای طرح ندارد، شجاعانه به مردم پاسخگو باشد.   

کد خبر 406959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.