بودجه سال ۹۹ شهرداری قزوین حبابی نیست

شهردار قزوین گفت: بودجه سال ۹۹ شهرداری حبابی نخواهد بود و واقعی تر از امسال و گذشته طراحی و تهیه شده و در آن کدهای باز پیش بینی شده است.

به گزارش ایمنا، سیاوش طاهرخانی در نشست علنی شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه بودجه سال آینده با تاکید بر اقتصاد مقاومتی، کسب درآمدهای پایدار و مردم‌محوری تهیه شده است، اظهار کرد: بودجه سال ۹۹ شهرداری قزوین حبابی نیست.

وی ادامه داد: بودجه سال ۹۹ شهرداری قزوین بسیار ویژه‌تر خواهد بود و این بودجه نسبت به بودجه سال ۹۸ تغییرات زیادی خواهد داشت.

طاهرخانی با اشاره به عملکرد یک ماهه خود در شهرداری، تصریح کرد: برای حل مسئله بدهی‌ها در بانک شهر چهار جلسه برگزار کرده‌ایم، ساماندهی کمیسیون ها و اموال منقول و غیرمنقول را نیز در برنامه قرار داده و در مسائل دهکده طبیعت نیز ورود کردیم و اصلاح ساختاری و ساماندهی و پایدار کردن درآمدها را نیز در دستور کار قرار دادیم.

شهردار قزوین افزود: فعال کردن پروژه های جدید را بر مبنای نیاز شهروندان در دستور کار قرار دادیم و با دستگاه هایی که می توانند به ما برای پیشبرد کار شهر کمک کنند، تعامل داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: بحث حساب های خزانه ای و متمرکز شدن آن را رصد می کنیم و به چارت مدیریتی و پاسخگویی مدیران مناطق و سازمان ها تاکید و نظارت کافی داریم و سعی می کنیم فاصله ها را در بین مناطق منفصل و متصل شهری کم کنیم. .

طاهرخانی گفت: سلسله مراتب را در مکاتبات اداری شهرداری رعایت می کنیم‌ و بحث مناقصه ها و مزایده ها و عدالت اجتماعی را با جدیت در دستور کار داریم.

شهردار قزوین اضافه کرد: تعیین تکلیف مشاوران و مدیران پایه با سابقه چندین ساله را در دستور کار داریم و برای آن ها کار تعریف کرده ایم تا از همه ظرفیت ها استفاده کنیم؛ کارها را به مدیران واگذار می کنیم و از آن ها می خواهیم پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: در پست های حساس حتما استعلام گرفته می‌شود و حکمی که گزینش نداشته باشد از نظر بنده اعتبار قانونی ندارد و برای تسهیل در امور رونوشت گزینش ها را به مراجع قانونی اعلام خواهیم کرد.

طاهرخانی اظهار کرد: در مباحث کاری، سلیقه ای عمل نخواهیم کرد و سیاسی‌کار نیز نیستم؛ شخصیت مستقل داریم، اما از بزرگان استان برای منافع شهر استفاده خواهیم کرد؛ درب اتاق من به روی تمامی سلیقه ها و شهروندان باز است و از همه نظرات استقبال خواهیم کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 406957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.