نصراصفهانی: با مناطق محروم خداحافظی می کنیم

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به دنبال خداحافظی با مناطق محروم هستیم تا تنها مناطق توسعه یافته و یا درحال توسعه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی در برنامه زنده تلویزیونی "اینجا اصفهان" با بیان اینکه علاوه بر اتفاقات مرسوم، در جلسه هفته جاری شورای شهر شاهد سه اتفاق مهم بودیم، اظهار کرد: در این جلسه یکی از ابر پروژه‌های ورودی شهر به نام سردار شهید قاسم سلیمانی نامگذاری شد که امیدوارم به جز نامگذاری خیابان‌ها به نام شهدا، پیروان شایسته‌ای نیز برایشان باشیم.

وی تصویب لایحه دو فوریتی، کمک دو میلیارد ریالی به ارسال تجهیزات به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان و نیز ارائه بودجه ۵۹۰۰ میلیارد تومانی سال ۹۹ شهرداری را از دیگر اتفاقات مهم جلسه اخیر شورای شهر اصفهان دانست.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر لزوم شفافیت در عملکرد شهرداری و صیانت از حقوق مردم، ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال، تحصیل کامل بودجه ۹۸ اتفاق افتد تا پروژه‌ای از امسال بر زمین نمانده و با تحقق بودجه بتوانیم قولی که در افتتاح ابر پروژه‌ها به مردم داده‌ایم را عملی کنیم.

وی با بیان اینکه رویکرد در تدوین بودجه سال ۹۹، عملیاتی بودن آن است، ادامه داد: امسال بودجه به صورت یکپارچه تقدیم شده و بودجه ۱۶ سازمان شهرداری، مناطق ۱۵ گانه و شهرداری اصفهان همگی باهم بررسی و تصویب می‌شود.

نصراصفهانی با بیان اینکه بودجه امسال به مناطق کمتر توسعه یافته نظر ویژه دارد، اضافه کرد: به دنبال خداحافظی با مناطق محروم هستیم تا فقط مناطق توسعه یافته و یا درحال توسعه داشته باشیم. تاکید بودجه ۹۹ بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است تا مردم از این پروژه‌ها استفاده کنند.

وی با بیان ینکه پروژه‌های شاخص شهری، ۱۱۰ ردیف دارند که ۴۰ درصد بودجه را به خود اختصاص می‌دهند، خاطرنشان کرد: پروژه اجلاس یک پروژه بین المللی است که تاکنون ۴۰۰ میلیارد در آن هزینه شده و ۳۰۰ میلیارد تومان دیگر برای تکمیل نیاز دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در سال ۹۸ در شهر اصفهان حدود ۳۰۰ میلیارد تومان به تجهیزات و ناوگان شهری خسارات وارد شد. امیدوارم بخشی از خسارت حاصله توسط دولت پرداخت شود و دیگر شاهد این اتفاقات در شهرمان نباشیم.

کد خبر 406954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.