دربی ایران در تهران/ میزبانی ذوب آهن از مشهدی‌ها

هفته ۲۱ لیگ‌برتر بسکتبال با یک دیدار سنتی یعنی رقابت مهرام تهران و پتروشیمی بندرامام همراه خواهد بود ضمن اینکه ذوب آهن در این هفته از آویژه صنعت پارسا مشهد میزبانی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته ۲۱ لیگ برتر بسکتبال مردان کشور روز پنجشنبه _ سوم‌ بهمن‌ماه _ با برگزاری ۷ دیدار برگزار می‌شود. مهم‌ترین بازی هفته یک رقابت سنتی بین مهرام و پتروشیمی بندرامام‌ در تهران خواهد بود. رقبا سنتی که در سال‌های نه چندان دور فینال لیگ‌ برتر بسکتبال را برگزار کردند، اکنون برای حفظ جایگاه دومی و یا صعود به این رده باید در برابر هم بجنگند. پتروشیمی ۳۵ امتیازی در صورت لغزش در این بازی رده دومی را باید تقدیم مهرام و یا پالایش نفت آبادان کند.

در اصفهان، ذوب‌آهن میزبان آویژه صنعت پارسا مشهد است. سبزپوشان که پس از چند هفته در بازی گذشته خود طعم پیروزی را چشیدند در برابر تیمی قرار گرفته‌اند که نشان داده راحت باج نمی‌دهد. مشهدی‌ ها با ۳۳ امتیاز در رده پنجم جدول هستند و برای صعود به پلی‌اف هر کاری خواهند کرد، از طرف دیگر ذوب آهن ۲۷ امتیازی در رده هفتم است.

دیگر بازی مهم هفته را شورا و شهرداری قزوین و شهرداری گرگان برگزار خواهند کرد. گرگانی‌ها که چندین هفته‌ است در رده اول جا خوش کرده‌اند، امیدوارند تا با کسب یک پیروزی دیگر در قزوین به روند خوب خود ادامه دهند.

پالایش نفت آبادان، دیگر تیم بالانشین جدول کار ساده‌ای در شهرکرد و مقابل رعد پدافند هوایی خواهد داشت. با توجه به رویارویی دو رقیب مستقیم‌ نفت یعنی مهرام و پتروشیمی، آبادانی‌ها امیدوارند که از فرصت استفاده کرده و به رده دوم جدول صعود کنند.

برنامه کامل هفته ۲۱ لیگ برتر بسکتبال به شرح زیر است:

رعد پدافند هوائی شهرکرد - پالایش نفت آبادان

صنعت مس کرمان - توفارقان آذرشهر

ذوب‌آهن اصفهان- آویژه صنعت پارسا مشهد

مهرام تهران - پتروشیمی بندر امام

شیمیدر قم - نیروی زمینی تهران

شورا و شهرداری قزوین - شهرداری گرگان

اکسون تهران - شهرداری بندرعباس

همه دیدارها راس ساعت ۱۶ برگزار خواهند شد.

کد خبر 406951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.