کاله محروم/ دیدار حساس اصفهان

پرونده دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر والیبال با برگزاری سه دیدار امروز –چهارشنبه ۲ بهمن ماه- بسته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته هفتم لیگ برتر، امروز -چهارشنبه ۲ بهمن ماه- از ساعت ۱۶ با برگزاری سه دیدار معوقه پایان خواهد یافت.

کالهِ بدون هوادار میزبان فولاد

کاله مازندران میزبان فولاد سیرجان ایرانیان خواهد بود؛ کاله هفته گذشته در یک بازی پرتنش صدر نشین را با نتیجه سه بر دو شکست دادند تا دومین شکست پیکان در جدول رده بندی به نام کاله ثبت شود؛ فولادسیرجان ایران نیز استراحت کرده است.

دیدار کاله مازنداران و فولاد سیرجان ایرانیان با توجه به رای کمیته انضباطی و محرومیت کاله از همراهی هوادارانش در سالن پیامبر اعظم آمل و بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد. قضاوت این دیدار برعهده کیوان عابدزاده و میثم پارسه خواهد بود همچنین اسماعیل صباغ و بهرام سلیمانی به عنوان ناظران سازمان لیگ در این دیدار حضور داردند.

حساس‌ترین دیدار هفته به میزبانی اصفهان

فولاد  مبارکه سپاهان میزبان شهرداری ارومیه خواهد بود؛ شاگردان محمدی راد در آخرین دیدار با نتیجه سه بر صفر راهیاب ملل را در سال ۲۵ آبان اصفهان شکست دادند.

در سالن غدیر، تیم شهرداری ارومیه که پیمان اکبری به تازگی بر روی نیکتش تکیه زده است، میزبان شهداب یزد بود؛ تیم والیبال شهرداری ارومیه در سه ست متوالی مقابل حریف خود به پیروزی رسید تا شاگردان اکبری به پنجمین برد خود در این رقابت‌ها دست یابند.

مطمئناً تقابل شهرداری ارومیه و سپاهان در سالن ۲۵ آبان اصفهان یکی از تماشایی ترین دیدارهای این هفته خواهد بود؛ هر دو تیم در نیمه بالایی جدول قرار دارند ضمن اینکه هر دو تیم هشت دیدار را انجام داده اند و در آخرین دیدارهایشان نیز پیروز شده اند انگیزه زیادی دارند تا با بدست آوردن پیروزی در دیدارهای معوق خود را به بالای جدول نزدیکتر کنند.

قضاوت این دیدار برعهده  مسعود ذوقی و امید فولادی وندا خواهد بود همچنین محمد حسن خوشدل و نادر انصاری به عنوان ناظران فدراسیون در این دیدار حاضر خواهند بود.

جدالِ قعرنشینان

شهروند اراک میزبان راه‌یاب ملل مریوان خواهد بود؛ شهروند اراک در آخرین دیدار با شکست خاتم اردکان، به دومین پیروزی خود در این رقابت‌ها دست یافت و از انتهای جدول مسابقات، دو پله صعود را تجربه کرد. راهیاب ملل در آخرین دیدار زورش به بلند قامتان سپاهانی نرسید و با نتیجه سه بر صفر مغلوب شاگردان محمدی راد شد.

شهروند اراک و راهیاب ملل جدال قعرنشینان را برگزار خواهند کرد و برای فرار از قعر جدول در دیدار این هفته محکوم به برد هستند. قضاوت این دیدار بر عهده بهروز جعفری و مرتضی علایی همچنین مسعود یزدان‌پناه و امیر صداقت به عنوان ناظران سازمان لیگ در این دیدار حضور خواهند داشت.

کد خبر 406933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.