آتشبار سپاهان ترسناک‌تر می‌شود/ دایی نزدیک تر از همیشه به تیم ملی

مهاجم تیم ملی عمان در روزهای اخیر به ایران سفر کرده است تا موضوع سپاهانی شدن او بیش از پیش جدی شود.

شمهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - چهارشنبه دو بهمن ماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "شوخی AFC" از پیشنهاد کنفدراسیون فوتبال مبنی بر میزبانی ایران در امارات بجای قطر نوشت، پیشنهادی که به طور قطع با جواب منفی باشگاه‌ها در دیدار با شیخ سلمان پاسخ داده خواهد شد.

"گل" با عنوان "ضیافت بازگشت" از سفر چهار نماینده تیم‌های باشگاهی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به مالزی نوشت، سفری که بسیاری آن را ضیافت بازگشت یا جلسه امضای تضمین می‌دانند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "دایی یک ماه پیش انتخاب شد" از اظهارات ستاره تیم ملی مبنی بر انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی تیم ملی در ماه گذشته نوشت، البته که سرمربیگری شهریار در تیم ملی حضور قطعی و رسمی اعلام نشده است و هنوز اندک شانسی برای یک گزینه خارجی مورد نظر و قلعه نویی برای جایگزینی ویلموتس وجود دارد.

"هدف" با عنوان "این تیمی که من می‌بینم از قهرمانی سیر نمی‌شود" از اظهارات یحیی گل‌محمدی در خصوص تیم هدایتش نوشت، سرمربی که حالا با انگیزه به تهران برگشته تا روزهای خوب پرسپولیس و خودش را همزمان درخشان‌تر کند.

"ایران ورزشی" با عنوان "یک ایرانی بن همام را رئیس AFC کرد" از اظهارات محسن صفایی در خصوص کرسی‌های از دست رفته ایران در آسیا نوشت، موضوعی که از دست رفتن میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا اولین پیامد منفی آن است.

"پیروزی" با عنوان "خط آتش" به نحوی آنتونی استوکس را در صورت رسیدن پول پرسپولیسی دانست، بازیکنی که در سلتیک روزهای اوجی داشته است و حالا به امید درخشش در تیمی است که مهاجمان زیادی برای رقابت با خود نمی‌بیند.

"صدای سپاهان" با عنوان "آتشبار سپاهان ترسناک تر می‌شود" از سفر محسن الغسانی مهاجم تیم ملی عمان به ایران برای پیوستن به سپاهان نوشت، توافقی که اگر کامل شود می‌تواند مقدمه‌ساز بررسی پیشنهادات قربانی توسط مدیران سپاهان باشد.

"سبز سبزم" با عنوان "همه ما حالا حس خوبی داریم" از اظهارات وحید محمدزاده در حاشیه تمرین ذوب آهن نوشت، جمله‌ای که از تغییرات بزرگ در اردوگاه سبز می‌دهد.

کد خبر 406932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.