اصلاح ترافیکی تقاطع هلستان در شهر نوشهر

شهردار نوشهر گفت: طرح عمرانی احداث دوربرگردان برای رفع گره ترافیکی تقاطع هلستان با کمترین قطع درخت اجرا شد.

به گزارش ایمنا، علی امانی با بیان اینکه تقاطع هلستان از گِره‌های مهم ترافیکی شهر بود و تاکنون طرح‌های متعددی برای اصلاح آن پیش‌بینی و اجرا شده است، اظهار کرد: اجرای دوربرگردان در دستور کار شورای ترافیک قرار گرفت و عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه برای رفع گِره ترافیکی تقاطع هلستان، طرح چراغ راهنمایی پیش‌بینی شده بود، خاطرنشان کرد: بنا داشتیم با اعمال تغییر کوچک و اصلاح هندسی چراغ راهنمایی دو و سه زمانه را در این محل فعال کنیم، اما این چراغ راهنمایی پاسخگوی چهارراه و تقاطع هلستان با تنوع ترافیکی نبود.

شهردار نوشهر ادامه داد: طرح مسدود کردن چهارراه و تبدیل به دوربرگردان‌های استاندارد به دلیل شرایط محیطی و موانعی مانند وجود درختان در مسیر اجرای طرح با محدودیت‌های روبه‌رو بود و قرار بر این بود که طرح دوربرگردان را بدون قطع درخت انجام دهیم.

امانی افزود: با تغییرات هندسی سطحی انجام شده، طرح دوربرگردان در تقاطع هلستان اجرا شد و از امشب نیز بنا داریم استانداردسازی آن را در دستور کار قرار دهیم تا به نتیجه مطلوب برسد.

شهردار نوشهر گفت: طرح دوربرگردان تقاطع هلستان با افق ترافیکی آینده و ایام نوروز دیده شده است و با کمترین قطع درخت به مرحله اجرا رسید و بنا داریم برای درختان قطع شده نیز، درختانی جایگزین کنیم.

منبع: مهر

کد خبر 406929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.