ساخت و بهسازی ۴۷ المان نوروزی در نجف‌آباد

شهردار نجف‌آباد گفت: در نوروز امسال شاهد رونمایی از هفت المان جدید در کنار بهسازی و جابجایی ۴۰ المان ساخته شده در سال‌های گذشته در مناطق پنج‌گانه شهر نجف‌آباد خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از نجفآباد محمد مغزی در حاشیه بازدیدش از واحد امانی شهرداری در جمع خبرنگاران با اشاره به ویژهبرنامههای نوروزی شهرداری نجفآباد در سالهای اخیر و استقبال خوب شهروندان از این موضوع، اظهار کرد: امسال نیز المانهایی مانند سفره هفتسین مکعبی، نام لاتین نجفآباد به ارتفاع ۴.۵ و طول ۳۵متر و تبریک سال نو در مناطق شهری نصب خواهند شد.

وی با اشاره به برنامهریزی چندین ساله مدیریت شهری نجفآباد برای تبدیل این شهر از معبر گردشگری به مقصد اصلی مسافران نوروزی، ادامه داد: در همین راستا علاوه بر فضاسازیهای خاص نوروز و دیگر مناسبتها، شاهد تملک، بهسازی و تجهیز چندین خانه تاریخی مانند خانههای تاریخی نوریان و مهرپرور بودهایم که این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

شهردار نجفآباد با اشاره به فعالیت واحد امانی این شهرداری، تصریح کرد: بتن‌ریزی، آرموتوربندی، جوشکاری، ساخت علائم ترافیکی، نقاشی مبلمان شهری، المان‌سازی، جوشکاری، سنگ‌تراشی، لکهگیری معابر، ساخت قطعات بتنی، پیادهروسازی، جدولگذاری، پلاسترزنی، تعویض دریچه‌های فلزی معابر و اجرای تعمیرات و احداث پل از جمله دستور کارهای این مجموعه است.

مغزی با اشاره به افتتاحیه‌های مدیریت شهری نجف‌آباد در دههفجر امسال، افزود: ساختمان امید بازنشستگان کشوری شهرستان واقع در پارک لاله و در نزدیکی زورخانه شهدا در این دهه افتتاح می‌شود که بازنشستگان در این مرکز از خدمات متنوع رفاهی، تفریحی، آموزشی و پزشکی بهرهمند خواهند شد.

کد خبر 406924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.