پیروزی ثانیه آخری حریف سپاهان با گل مرد سال آسیا

تیم فوتبال السد در دیداری معوقه از هفته هفتم لیگ ستارگان قطر برابر حریف خود در لحظات پایانی به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب دیداری معوقه از هفته هفتم لیگ ستارگان قطر، شب گذشته تیم‌ السد مهمان تیم رده دهمی  الخور بود که موفق شد در نهایت به پیروزی ۲ بر یک دست یابد.

در این دیدار ابتدا این الخور بود که با گل تیاگو بِزِرا در دقیقه ۴ از حریف قدرتمند خود پیش افتاد اما السد بعد از گذشت نیم ساعت از بازی، گل تساوی را توسط تائه هی نام به ثمر رساند. السد که نمی‌خواست امتیازات کامل این دیدار معوقه را از دست دهد در نیمه دوم فشار زیادی برای زدن گل برتری آورد و در نهایت و در آخرین ثانیه‌های بازی در دقیقه ۹۶ موفق شد توسط اکرم عفیف، وینگر چپ خود که امسال مرد سال آسیا شد گل دوم و پیروزی بخش را به ثمر برساند.

گفتنی است السد با این پیروزی ۲۴ امتیازی شد و در رده سوم جدول باقی ماند، شاگردان ژاوی با صدر جدول و الدحیل فاصله‌ای ۶ امتیازی دارند و باید دید آیا السد می‌تواند در کورس قهرمانی به الدحیل برسد یا خیر.

تیم فوتبال السد قطر یکی از حریفان سپاهان در گروه D لیگ قهرمانان آسیا است، رقابت‌هایی که تیم فوتبال سپاهان امکان دارد به دلیل سلب میزبانی تیم‌های ایرانی توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا، از شرکت در آن کناره گیری کند.

کد خبر 406917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.