۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
 ساعت هوشمند گارمین معرفی شد

گارمین چهارمین عضو خانواده tactix به نام "tactix Delta" را با قابلیت حفظ حریم خصوصی کاربران معرفی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، جالب‌ترین ویژگی‌های ساعت هوشمند جدید این است که دارای حالت Stealth Mode و کلید غیرفعال سازی داخلی (Kill Switch) است. با فعال کردن حالت Stealth Mode ، تمامی اتصالات و ردیابی ساعت قطع می‌شود و ذخیره کردن یا به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی کاربر غیر ممکن می‌شود. همچنین با فشار دادن کلید غیرفعال سازی داخلی (Kill Switch) تمام داده‌ها و اطلاعات کاربر حذف می‌شود. 

این قابلیت‌ها نشان می‌دهد که ساعت tactix Delta برای ماموریت‌ها و فعالیت‌های ویژه، طراحی و تولید شده است. علاوه بر  موارد ذکر شده، این مدل ساعت هوشمند دارای قابلیت‌های دیگر مانند کنترل ضربان قلب، تنفس، نشانگر انرژی، تمرینات متحرک و توانایی‌های اختصاصی PacePro است؛ قابلیت PacePro به کاربر این اجازه را می‌دهد که تفاوت سرعت دویدن مورد نظر و سرعت فعلی را به صورت زنده مشاهده کند.

این ساعت هوشمند توانایی ذخیره دو هزار آهنگ را دارد، از Garmin pay و استاندارد MIL-STD-۸۱۰ پشتیبانی می‌کند و به کمک GPS دوگانه می‌تواند دو مختصات جداگانه را تعیین کند. حالت Jumpmaster این ساعت هوشمند در پرش‌های نظامی به کار می‌رود، با فعال‌کردن این حالت می‌توان ارتفاع مناسب برای پرش را انتخاب کرد؛ در نتیجه مقصد مورد نظر برای فرود توسط tactix Delta نشان داده می‌شود.

علاوه بر این، محصول جدید از سیستم‌های ماهواره‌ای مسیریابی بین المللی GNSS نیز پشتیبانی می‌کند و دارای قابلیت‌هایی مانند ارتفاع سنج مبتنی بر فشار و قطب نما است. tactix Delta دارای نمایشگر ۱.۴ اینچی با رزولوشن ۲۸۰ * ۲۸۰ پیکسل است و صفحه نمایش آن از فناوری Transfelctive  بهره‌ می‌برد و حتی زیر نور خورشید نیز قابل خواندن است.

باتری این ساعت تا ۲۱ روز شارژ دهی دارد و در صورتی که کاربر حالت Battery Saver را فعال کند تا ۸۰ روز نیز قابل استفاده است. قیمت tactix Delta  حدود ۹۰۰ دلار ارزیابی شده و فقط در رنگ مشکی به بازار عرضه می‌شود.

کد خبر 406914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.