مرگ خواننده سرشناس آمریکایی روی صحنه

رد رشوه میلیونی جاعلان مهر ازسوی پلیس ماهدشت، مرگ عابر پیاده در قزوین، زلزله ۳ ریشتری در دشتستان و خودکشی دختر خوش شانس قمی عناوین مهم ترین اخبار حوادث ۲۴ ساعت گذشته است که در بسته خبری سه شنبه _یکم بهمن ماه_ می خوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیوید اولنی خواننده و آهنگساز ۷۱ ساله آمریکایی روی صحنه در نیمه اجرای یک آهنگ، ناگهان متوقف شد، از تماشاگران معذرت خواست، چشمانش را بست و خاموش ماند.

در بیانیه‌ای که پس از این حادثه منتشر شد، علت مرگ این خواننده را حمله قلبی دانسته‌اند.

اسکات میلر که هنگام حادثه همراه با اولنی روی صحنه بود، می‌گوید تمام تلاش خود را کرد تا او را احیا کند اما متاسفانه تلاش نتیجه نداد.

امیلو هریس خواننده سرشناس موسیقی کانتری درگذشت اولنی را تسلیت گفت و او را خواننده توانمند در روایت داستان‌های شگفت‌انگیز خواند.

رد رشوه میلیونی جاعلان مهر ازسوی پلیس ماهدشت

مراد دکامین، رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر جعل اسناد و مدارک توسط افرادی در یک باغ خانوادگی در منطقه ماهدشت کرج، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۲۶ ماهدشت قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه ۳ تن از متهمان را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: در بازرسی از محل اختفاء متهمان، ۳۵ عدد انواع مهر جعلی ادارات دولتی و شخصی، تعدادی شناسنامه و کارت ملی جعلی، چندین سند مالکیت زمین و خانه جعلی و تعدادی سیم کارت اعتباری کشف شد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: یکی از متهمان در حال انتقال به کلانتری برای رهایی از مجازات قانونی به ماموران مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال پیشنهاد رشوه داد که با صحت عمل و وظیفه شناسی پلیس، پیشنهاد متهمان رد و ضمن صورتجلسه، پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

مرگ عابر پیاده در قزوین

سرهنگ نصراله بیگلری رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: ساعت دیشب در محور قزوین - تهران"محدوده شهرستان آبیک فرعی روستای قشلاق یک دستگاه خودرو پژو با یک عابر پیاده برخورد کرد، که بر اثر این حادثه عابر به علت شدت ضربات وارده جان باخت.

سرهنگ بیگلری علت این حادثه را بی توجهی به جلو راننده خودرو بیان کرد.

زلزله ۳ ریشتری در دشتستان

زلزله‌ای به بزرگی ۳.۳ درجه در مقیاس امواج درونی زمین ساعت ۲۱:۱۵ دوشنبه شب سی‌ام دی در کلمه شهرستان دشتستان رخ داد.

بنا به اعلام مرکز لرزه نگاری کشوری این زلزله در عمق ۵ کیلومتری زمین اتفاق افتاد.

کانون زلزله ۵ کیلومتری کلمه، ۲۱ کیلومتری اهرم و ۲۲ کیلومتری بوشکان بوده است.

گزارشی از خسارت احتمالی زلزله دریافت نشده است.

شهر کلمه در بخش بوشکان واقع شده است. این بخش کوهستانی با بیش از ۱۳ هزار نفر جمعیت، دو شهر به نام‌های بوشکان و کلمه و ۱۱ روستا دارد.

دوشنبه سه زلزله دیگر هم در استان بوشهر رخ داد که کانون هر سه حوالی جزیره خارگ بود.

بزرگ‌ترینشان به بزرگی ۴.۱ در مقیاس امواج درونی زمین ساعت ۶:۲۰ اتفاق افتاد.

این زلزله‌ها خسارتی نداشتند.

سارقان به عنف رامسر در قزوین دستگیر شدند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین از دستگیری سارقانی که متوار ی شده بودند خبر داد.

سرهنگ احمد اشرفی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: در پی کسب خبر مبنی بر اینکه یک دستگاه خودرو روآ پس از سرقت به عنف در شهرستان رامسر متواری شده است و قصد عزیمت به سمت استان‌های غرب کشور را دارد بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس قزوین قرار گرفت.

این مقام مسئول افزود: بلافاصله، چندین واحد گشت انتظامی در محورها به صورت محسوس ونا محسوس مستقر شدند که در نهایت خودروی مورد نظر توسط عوامل گشت یگان امداد شهرستان تاکستان شناسایی شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بیان داشت: ماموران،راننده و سرنشین خودرو را پس از مسافتی تعقیب و گریز در کمر بندی شهر تاکستان دستگیر کردند.

او گفت: با انتقال متهمان به همراه خودرو به مقر پلیس و اعتراف به بزه انتسابی در بازرسی از خودرو تعداد یک دستگاه لپ تاب، ۹ دستگاه گوشی تلفن همراه اندروید، ۲ عدد ساعت مچی، چهار عدد شیر آلات، یک عدد پمپ آب و پنج دست البسه مردانه و زنانه کشف شد.

خودکشی دختر خوش شانس قمی

دختری در قم از روی پل خود را به رودخانه پرتاب کرد. 

یک دختر در قم با قرار گرفتن بر روی پل آهنچی، خود را به داخل رودخانه انداخت.

نیروهای اورژانس، که در آن نزدیکی حضور داشتند، به سرعت دختر را نجات داده و با انتقال به بیمارستان از مرگ وی جلوگیری کردند.

کد خبر 406900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.