حضور مدیران شهری در کلیسا را نشانه برادری می‌دانیم

رئیس شورای خلیفه‌گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران گفت: برای برگزاری مراسم‌ سال نو مجوزهای مربوطه به راحتی از اداره ارشاد اسلامی و استانداری اصفهان گرفته شده و همراهی شهرداری منطقه و شهر اصفهان و تامین امینت توسط پلیس به بهتر برگزار شدن آن کمک کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، واروژ میناسیان، بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) در دیدار با مدیران شهری اصفهان در کلیسای وانک اصفهان اظهار کرد: پذیرایی از شما در خانه خود را دارای اهمیت و ارزش و حضور مدیران شهری در کلیسا را نشانه برادری می‌دانیم.

وی افزود: نامگذاری اخیر یکی از اماکن ورزشی به نام ورزشکار ارمنی در من مسرتی ایجاد و حس قدردانی من از مدیران شهری را چند برابر کرد.

رئیس شورای خلیفه‌گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران با اشاره به نقش ارامنه در توسعه بافت شهری اصفهان، تصریح کرد: دیدگاه رهبر جمهوری اسلامی به ارامنه و نیز ارزشی که دیگر شهروندان به ارامنه می‌گذارند، باعث شده آنان به خوبی بتوانند در کشور نقش‌آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه ارامنه و دیگر شهروندان ایران در سالیان گذشته تاثیر متقابل بر یکدیگر گذاشته‌اند، ادامه داد: بیگانگان نمی‌توانند رفتار و صمیمیتی که میان هموطنان ارمنی و دیگران و نیز اقتدار کشور ایران در منطقه را برهم بزنند.

میناسیان با تاکید بر اینکه ارامنه اصفهان از شهروندی صرف فراتر رفته و خود را فرزندان این سرزمین می‌دانند، خاطرنشان کرد: برای برگزاری مراسم‌ سال نو مجوزهای مربوطه به راحتی از اداره ارشاد اسلامی و استانداری اصفهان گرفته شده و همراهی شهرداری منطقه و شهر اصفهان و تامین امینت توسط پلیس به بهتر برگزار شدن آن کمک کرد.

وی از شورای شهر و شهردار اصفهان به‌خاطر همکاری‌های خاص و برخورد ویژه‌ای که با جامعه ارامنه دارند تشکر کرده و اقدامات در جهت تزئینات شهری به مناسبت سال نو و کریسمس را قبال تقدیر دانست.

رئیس شورای خلیفه‌گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران اضافه کرد: امیدوارم در آینده برادری و دوستی میان هموطنان بیشتر شده، عمق پیدا کرده و در سال‌های آینده ادامه پیدا کند.

وی برای همراهی شورای خلیفه‌گری ارامنه در جهت برگزاری شایسته‌تر طرح‌ "اصفهان ۲۰۲۰" اعلام آمادگی کرد تا  تمام ظرفیت‌های ارامنه در اختیار شهرداری قرار گیرد.

کد خبر 406874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.