عملیات مناسب‌سازی خیابان شهید استکی شهرکرد آغاز شد

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: به منظور تسهیل هرچه بهتر در عبور و مرور شهروندان و هدایت آب‌های سطحی، عملیات مناسب‌سازی پیاده‌روی خیابان شهید استکی حدفاصل میادین فردوسی و بوعلی سینا آغاز شد.

به گزارش ایمنا، محمدرضا امیدی اظهار کرد: عملیات پیاده‌رو سازی و مناسب‌سازی خیابان شهید استکی حدفاصل میادین فردوسی و بوعلی سینا به مساحت یک‌هزار و ۵۵۰ متر مربع و اجرای کانال به طول ۴۰۰ متر برای هدایت آب‌های سطحی در حال اجرا است.

وی ادامه داد: این پروژه عمران شهری هم اکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

سرپرست شهرداری شهرکرد با بیان اینکه هزینه اجرای این طرح افزون بر شش میلیارد ریال است که از محل اعتبارات باز آفرینی شهری تامین می‌شود، خاطرنشان کرد: این پروژه عمرانی به صورت مشارکتی توسط اداره کل راه و شهرسازی و سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد در حال اجرا است.

امیدی همچنین از تقدیم لایحه تعرفه عوارض محلی سال ۹۹ این شهرداری به شورای اسلامی شهر خبر داد و تصریح کرد: این لایحه مهم ترین و اصلی‌ترین منبع درآمدی و تأمین و تحقق بودجه سالانه شهرداری شهرکرد به شمار می‌رود.

کد خبر 406844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.