تمرین طلایی‌پوشان در غیبت آقایی

طلایی پوشان تمرینات آمادگی خود را صبح امروز در مجموعه باغ فردوس پیگیری کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صبح امروز _سه شنبه یکم بهمن ماه _ تیم فوتبال سپاهان در زمین باغ فردوس به تمرین آماده سازی خود پرداخت. سپاهانی ها که پس از اردوی تهران، دیروز در اولین تمرین خود نساجی مازندران را در دیداری دوستانه سه بر یک مغلوب کرده بودند، امروز به ادامه روند تمرینی خود برای آمادگی نیم فصل دوم پرداختند.

تعدادی از بازیکن های سرشناس‌طلایی پوشان نظیر امید نورافکن، محمد محبی، کومان، رضا میرزایی، سروش رفیعی، شایان مصلح و تعداد دیگری از بازیکنان ابتدای تمرین در زمین چمن حاضر نشدند و در ساختمان باشگاه به ریکاوری پرداختند. در ادامه نیز این بازیکنان جدای سایر بازیکنان تمرین کردند.

دیگر بازیکنان پس از انجام تمرینات انفرادی و گرم کردن، به دو تیم با کاور آبی و نارنجی تقسیم شدند و در آغاز پاس کاری صحیح در فضا های محدود را تمرین کردند. پس از آن دو تیم مسابقه تمرینی را برگزار کردند که البته دروازه های آن به هم نزدیک و زمین مسابقه کوچک شده بود.

حاشیه تمرین

از نکات قابل توجه تمرین امروز غیبت سعید آقایی بود که چندی پیش شایعه جدایی اش از سپاهان مطرح شده بود، اما او تصمیم گرفت تا یک فصل و نیم دیگر در جمع طلایی پوشان باقی بماند. حدود چهل هوادار سپاهان از نزدیک شاهد آماده سازی تیم محبوب شان در زمین باغ فردوس بودند.

کد خبر 406836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.