ابلاغ دستورالعمل شهرداری‌ها در بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب

دستورالعمل تشکیل کارگروه مدیریت شهری و فضاسازی بزرگداشت چهل و یکیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به منظور اجرا و ابلاغ به شهرداری‌ها از سوی رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به معاونان امور عمرانی استانداری‌ها ابلاغ شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، این دستورالعمل شامل راهبردهای کلان، سیاست های محتوایی و سیاست های اجرایی، اهداف و شرح ماموریت‌های کارگروه  است.

بسیج ظرفیت‌ها و سرمایه‌های اجتماعی موجود برای تحقق هفت توصیه محوری بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، نهادینه سازی معارف انقلاب اسلامی و معرفی دستاوردها و الگوهای موفق نظام، بازآفرینی، تحکیم، تعالی و تقویت نظام فکری و ارزش‌های انقلاب، تبیین فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت و اعتلای آن در جامعه با تاکید بر الگوگیری از شهدای شاخص مقاومت به خصوص سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از جمله راهبردهای کلان این دستورالعمل است.

این دستورالعمل به منظور تشکیل جلسات کارگروه استانی به ریاست معاونان عمرانی استانداری‌ها و تعامل و همکاری حداکثری مسئولان استانی و شهری  به منظور برگزاری ‌هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب و دهه فجر ابلاغ شده است.

کد خبر 406826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.