ابعاد جدید شکایت ذوب آهن از ارسلان مطهری

ارسلان مطهری در اواسط نیم فصل لیگ برتر فوتبال قرارداد خود را با ذوب آهن به صورت یک طرفه فسخ کرد تا به باشگاه استقلال بپیوندد، اما در این میان ذوب آهن از این بازیکن به خاطر تخلف و فسخ غیر قانونی شکایت کرده و مدعی است ۵۰ درصد قرارداد مطهری را در زمان تعیین شده پرداخت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ارسلان مطهری، اواسط نیم فصل اول قرار داد خود را با ذوب آهن، یک طرفه فسخ کرد تا بتواند به استقلال بپیوندد و شاگرد فرهاد مجیدی شود. در این میان طبق بندی که در قرارداد او وجود داشت، اگر او ۵۰ درصد قرارداد خودش را تا نیم فصل از ذوب آهن دریافت نکرده باشد می توانسته به صورت یک طرفه قرار داد را فسخ کند.

پس از آن باشگاه ذوب آهن اعلام کرد که از این بازیکن شکایت کرده و فسخ قرار داد ارسلان مطهری غیر قانونی بوده و پرونده به کمیته استیناف رفته است. طبق شنیده‌ها باشگاه ذوب آهن بعد از فسخ قرار داد مطهری و بعد از تاریخ معین در قرار داد اقدام به پرداخت مابقی قرار داد او می‌کند تا به نحوی به تعهدات خودش عمل کرده باشد و بر همین اساس از ارسلان مطهری شکایت کرده است.

احمد جمشیدی سخنگوی باشگاه ذوب آهن در رابطه با آخرین وضعیت شکایت باشگاه ذوب آهن از ارسلان مطهری به خبرنگار ایمنا، گفت: هنوز رأی قطعی صادر نشده است و تلاش می‌کنیم تا باشگاه ذوب آهن در این دعوای حقوقی متضرر نشود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه ذوب آهن مابقی قرار داد ارسلان مطهری را بعد از زمان تعیین شده به این بازیکن پرداخت کرده است، گفت: خیر، ما در آخرین روزی که وکیل ارسلان مطهری به ما اعلام کرده بود مبلغ مورد نظر را پرداخت کرده ایم و چنین چیزی صحت ندارد. در آخرین روزی که فرصت داشتیم هزینه ۵۰ درصد قرار داد مطهری را پرداخت کردیم.

کد خبر 406823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.