ایمن‌سازی تالارهای برگزار کننده کنسرت و مراسم فرهنگی

طرح ایمن سازی تالارهای برگزارکننده کنسرت و مراسم فرهنگی با دستور مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و به همت معاونت پیشگیری و اداره ایمن سازی اصناف و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، پروژه ایمن سازی تالارهای برگزارکننده کنسرت و مراسم فرهنگی آغاز شد.

محسن گلابی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در این خصوص اظهار کرد: با توجه به اینکه همواره در زمان برگزاری کنسرت های موسیقی و مراسمات فرهنگی در تالارهای سطح شهر، تامین ایمنی شرکت کنندگان از جمله دغدغه های مهم این سازمان بوده است، در طی برنامه ریزی های متعدد و برگزاری جلسات با متولیان امر، مقرر گردید تا طرح های ایمنی و اتش نشانی در این مجموعه ها اجرا شود. 

وی افزود: برخی تالارها با توجه به قدمت و ضوابط سال ساخت آنها، دارای ضریب ایمنی بسیار پایین بوده و نیازمند اصلاح ساختاری در برخی قسمت های بنا، تجهیز به وسایل ایمنی و اطفای حریق و همچنین آموزش کلیه کادر برگزار کننده است.

وی گفت: با همکاری خوب مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، در حال حاضر پروژه ایمن سازی تالارهای برگزارکننده کنسرت و مراسمات فرهنگی آغاز شده و مالکین موظف گردیده اند ظرف مدت یک ماه، جهت استعلام و شروع روند ایمن سازی مجموعه خود اقدام نمایند.

وی افزود: به‌زودی طرح ایمن سازی سینماهای سطح شهر جهت آماده سازی برای جشنواره سینمایی فجر نیز  کلید خواهد خورد.

کد خبر 406812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.