ناپایداری‌های جوی تا پایان هفته ادامه دارد

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به تداوم ناپایداری های جوی تا پایان هفته، گفت: بارش برف و باران در بسیاری از مناطق به ویژه نیمه غربی و جنوبی استان تا اواسط روز پنجشنبه پیش بینی می شود.

ویکتوریا عزتیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به گذر موج ناپایدار ضعیف از مناطق شمالی و شرقی استان، اظهار کرد: امروز وضعیت جوی بسیاری از مناطق به صورت کمی ابری و گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود.

وی با اشاره به نفوذ سامانه بارشی به استان اصفهان از روز چهارشنبه، افزود: فعالیت این سامانه از نیمه غربی استان آغاز می شود و تا اواسط روز پنجشنبه در بیشتر مناطق استان به ویژه غرب و جنوب استان  افزایش ابر، بارش برف و باران را شاهد خواهیم بود. این ناپایداری ها روز پنجشنبه به صورت وزش باد نسبتا شدید تا شدید است.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه کمینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین یک تا دو درجه افزایش خواهد داشت، گفت: چوپانان با دمای ۱۱ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای ۱۴ درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق استان پیش بینی می شود.

عزتیان افزود: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۰ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به دو درجه سانتی گراد زیر صفر می رسد.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بارش های پراکنده ای از خوروبیابانک با میانگین هفت دهم میلی متر، نائین با میانگین سه دهم میلی متر و میمه با میانگین یک دهم گزارش شده است.

کد خبر 406810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.