محروم بودن آتش‌نشانی همدان از تجهیزات تخصصی

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: آتش‌نشانی همدان از داشتن ماشین آلات تخصصی محروم است و در حوزه پتروشیمی و مواد اسیدی امکان عملیاتی لازم به هنگام وقوع حادثه وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی فتحی امروز (سه‌شنبه) در کمیسیون خدمات شهری شهرداری همدان با انتقاد از بی توجهی نسبت به خرید نردبان ۵۶ متری آتش‌نشانی برای ساختمان‌های بلند مرتبه شهر، اظهار کرد: متاسفانه با وجود اینکه بارها این نیاز مطرح شده، برای خرید آن توجهی نشده است.

وی با بیان اینکه برای خرید ماشین‌آلات و تجهیزات این حوزه نباید منتظر وقوع حادثه ناگوار باشیم و سپس اقدام به تامین کنیم، افزود: اگر در ساختمان‌های بلند مرتبه و برج‌های سطح شهر آتش‌سوزی رخ دهد، اطفای حریق از توان آتش‌نشانی همدان خارج بوده و فاجعه به بار خواهد آمد.

عضو شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه عمر ناوگان آتش‌نشانی همدان بیش از استانداردهای جهانی بوده و نیاز به خرید ماشین‌های نو داریم، تصریح کرد: از شهرداری همدان می خواهیم که سال آینده تجهیزات مورد نیاز آتش‌نشانی با اختصاص بودجه، تامین شود.

وی با تاکید بر اینکه عمر استاندارد این ماشین‌ها ۱۵ سال است اما ناوگان اتش‌نشانی همدان ۲۳ ساله است، اضافه کرد: آتش‌نشانی همدان از ماشین آلات تخصصی هم محروم است و در حوزه پتروشیمی و مواد اسیدی امکان عملیاتی لازم به هنگام وقوع حادثه وجود ندارد

کد خبر 406807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.