نرخ کرایه تاکسی‌های فرودگاه ارومیه تصویب شد

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: نرخ مصوب برای جابجایی مسافر از محدوده مرکز شهر به فرودگاه بین‌المللی ارومیه ۲۰ هزار تومان است و دریافت کرایه اضافی از سوی راننده تخلف محسوب می‌شود.

به گزارش ایمنا، مهدی مژدهی‌فر با اشاره به تصویب نرخ کرایه تاکسی‌های فرودگاه، اظهار کرد: هرگونه اخذ هزینه اضافی توسط رانندگان، تخلف محسوب شده و با راننده خاطی برخورد جدی می‌شود.

وی با اشاره به نرخ مصوب تاکسی‌های  مسیر فرودگاه تصریح کرد: هزینه جابه‌جایی مسافر از فرودگاه به مرکز شهر ۲۱ هزار تومان و محدوده خارج شهر ۲۸ هزار تومان و از داخل شهر به فرودگاه ۲۰ هزار تومان است و خارج از این موارد رانندگان تاکسی فرودگاه هرگز حق دریافت و مطالبه کرایه بیشتر از مسافر را ندارند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه افزود: رانندگان فقط از ساعت ۲۲ تا ساعت ۶ صبح روز بعد در نیمه دوم سال و از ساعت ۲۴ شب در نیمه نخست سال مجاز به دریافت ۲۰ درصد کرایه بیشتر هستند.

مژدهی‌فر گفت: در صورت بروز تخلف از سوی رانندگان مسافران می‌توانند با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته و با ارائه کد راننده متخلف شکایت کنند تا به کمیته انضباطی سازمان معرفی می‌شود، در صورتی که راننده برای نخستین‌بار تخلف کرده جریمه و تعهد گرفته می‌شود، اما اگر دارای سابقه باشد تاکسی راننده متخلف به پارگینک منتقل و در صورت نیاز پروانه وی باطل می‌شود.

کد خبر 406790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.