مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر روح الله تمدید شد

دبیر علمی شانزدهمین جشنواره سراسری شعر روح الله گفت: بخش ویژه با عنوان "شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی" در جشنواره سراسری شعر روح الله برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از ستاد اطلاع رسانی شانزدهمین جشنواره سراسری شعر روح الله، عباس شاهزیدی از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره سراسری شعر روح الله خبر داد و اظهار کرد: به دلیل استقبال شاعران از شانزدهمین جشنواره شعر روح الله مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۱۰ بهمن ماه ۱۳۹۸ تمدید شد.

دبیر علمی جشنواره شعر روح الله در ادامه افزود: با توجه به شهادت پرافتخار سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی بخش ویژه ای به جشنواره شعر روح الله با عنوان «سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» اضافه شد و شاعران می تواند اشعار خود را در این بخش به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

خروش اصفهانی به جایگاه شعر در فرهنگ ایرانی اشاره کرد و گفت: استقبال هنرمندان از جشنواره های شعر بسیار ستودنی است و این به دلیل جایگاه این هنر متعالی در فرهنگ ما است.

گفتنی است هنرمندان می توانند آثار خود دو طریق مراجعه به سایت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) استان اصفهان به آدرس isf.icpikw.ir و یا از طریق پست به آدرس اصفهان، میدان فیض، نگارستان امام خمینی(س)، دبیرخانه جشنواره سالیانه شعر روح الله با کد پستی ۸۱۶۵۶۳۳۱۳۱ به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند.

کد خبر 406787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.