تابش‌فر ابقا شد

با برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت نجات غریق و غواصی استان اصفهان محسن تابش فر با کسب تمام ۱۹ رای ماخوذه مجدداً به عنوان سکاندار هیئت نجات غریق انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجمع انتخاباتی هیئت نجات غریق و غواصی استان استان اصفهان امروز _ سه شنبه یکم بهمن‌ماه_ از ساعت ۱۱ و ۲۰ دقیقه با حضور محمد سلطان‌حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استان، ایلخان نوری رییس فدراسیون و اعضای مجمع در محل سالن ورزشکاران برگزار شد.

بر طبق اعلام قبلی روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان آقایان محسن تابش‌فر و محمدرضا غزنوی به عنوان نامزدهای این انتخابات بودند ولی پیش از برگزاری مجمع انتخاباتی اعلام شد که محمدرضا غزنوی  شفاهی اعلام انصراف کرده است.

افزایش آموزش عمومی نجات غریق؛ یک لازمه اصلی

محمد سلطان حسینی با اشاره به فعالیت های ویژه فدراسیون نجات غریق و غواصی در استان اصفهان، اظهار کرد: هیئت غریق نجات اصفهان همانگونه که از اسمش پیداست یکی از حیاتی ترین هیئت های ورزشی استان اصفهان است. بعضی از اخباری که مبنی بر غرق شدن افراد نابلد ما را خیلی متاثر می کند که با آموزش های ساده قابل پیشگری است.

وی ضمن تشکر از رئیس فعلی هیئت نجات غریق و غواصی استان اصفهان، ادامه داد: از منتخب مجمع انتخاباتی هیئت نجات غریق و غواصی استان اصفهان می خواهم آموزش عمومی در حوزه نجات غریق با ساده ترین وسایل را در برنامه کار خود قرار دهند.

به گزارش ایمنا، در نهایت از ۱۹ رای ماخوذه محسن تابش‌فر با کسب تمام آرا به عنوان ریئس هییت نجات غریق و غواصی استان اصفهان در چهار سال آینده انتخاب شد.

کد خبر 406782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.