پول ندهید پنجره تان بسته می شود

سیصد و هشتادو ششمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "به ما پول ندهید پنجره تان بسته می شود" عنوان نخست این روزنامه است که اختصاص به تهدید باشگاه شاهین بوشهر مبنی بسته شدن دو پنجره نقل و انتقالاتی تیم های اصفهانی دارد. بوشهری ها می گویند باشگاه های ذوب آهن و سپاهان به ترتیب برای حق رشد و حق آموزش محمد مشایخ و محمد محبی باید مبالغی را  به این تیم بوشهری بدهند . باشگاه ذوب آهن محکوم به پرداخت یکصد میلیون تومان و  باشگاه سپاهان یکصد و بیست و پنج میلیون تومان به اضافه حق دادرسی به این تیم شده اند.

"فقط در ایران بازی می کنیم" عنوان دیگری از این رسانه است که اختصاص به بحث داغ این روز های فوتبال ایران دارد. نمایندگان باشگاه های آسیایی ایران پیشنهاد جدید ای اف سی را رد کردند و عنوان کرده اند که تحت هر شرایطی فقط در ایران پذیرای مهمانان خود خواهند بود.

"نارنجک سپاهانی ها را هنوز فراموش نکرده اید" عنوان پایانی این رسانه است که به تحرکات  سعودی ها و بازتاب سلب میزبانی ایرانی ها در فضای مجازی دارد .‌ در این میان خبرنگار مشهور عربستانی در توئیت این تصمیم را سختگیرانه خوانده و از طرفی یک کاربر عربستانی  با باز نشر لحظه پرتاب نارنجک توسط هواداران سپاهان در فولاد شهر در دیدار سپاهان- الاهلی این صحنه را یادآوری کرده  که کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد ایران تصمیم درستی گرفته است!

برای مشاهده صفحه های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 406780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.