هاشمی: اگر فتاح صحبت نکند از جایگاه آیت‌الله دفاع خواهم کرد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از رئیس بنیاد مستضعفان خواست تا درباره ابهامات پیش آمده از اظهارنظرش درباره آیت‌الله هاشمی صحبت کند تا سوء استفاده‌ها رفع شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن هاشمی امروز (سه‌شنبه) پیش از آغاز جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در واکنش به سخنان پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در مورد آیت‌الله هاشمی که گفته بود "استقرار آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان دبیر مجمع تشخیص در کاخ مرمر درست نبود، بعد از فوت او کاخ را به سختی و با جر و بحث تخلیه کردیم" اظهار کرد: نامه‌ای به صورت خصوصی برای فتاح نوشتم و از وی به‌خاطر سخنانش گله کردم. 

وی با بیان اینکه از سخنان فتاح سوء استفاده شده و او دوستدار آیت‌الله بوده و هست، افزود: امروز نیز تلفنی با وی صحبت می‌کنم و می‌خواهم صحبت کند تا سوء استفاده‌ها رفع شود، در غیر این صورت از آنجایی که باید از جایگاه آیت‌الله دفاع کنم، قطعاً صحبت خواهم کرد.

بودجه تا اواخر هفته آینده به صحن می‌آید

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره جلسه هم اندیشی صبح امروز اعضای شورای شهر و تشکیل کمیسیون تلفیق، تصریح کرد: در جلسه قبل، بخش درآمدی متمم بودجه ۹۸ تصویب شد و درآمدها از پنج هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان به پنج هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسید و در جلسه امروز کمیسیون تلفیق، هزینه‌ها را بررسی کردیم.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم در جلسه یک شنبه هفته آینده بخش هزینه‌های متمم بودجه را نیز تصویب کنیم تا راه برای بررسی بودجه سالانه ۹۹ شهرداری باز شود، ادامه داد: در جلسه امروز اختلاف کمیسیون‌های شورا با کمیسیون بودجه پس از بحث‌های جدی و حتی قهر و آشتی‌هایی که بود، رفع شد.

هاشمی با بیان اینکه احتمالاً بودجه تا اواخر هفته آینده به صحن می‌آید، گفت: لیست برنامه‌های اولویت دار شورای شهر نیز تهیه شده و به زودی از سوی معاونت برنامه‌ریزی منتشر خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای توسعه حمل‌ونقل عمومی بر روی تحقق پذیری بودجه غیر نقد تمرکز کردیم اما بودجه غیر نقد نیز کمتر محقق می‌شود، اضافه کرد: عمده‌ بودجه شهرداری صرف امور جاری و دستمزد می‌شود به گونه‌ای که از ۱۸ هزار میلیارد تومان، حدود ۱۰ الی ۱۲ هزار میلیارد تومان صرف امور جاری و دستمزد می‌شود و عملاً بودجه نقدی به حمل و نقل نمی‌رسد.

کد خبر 406778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
    1 0
    منظورش از صحبت کردن برای رفع ابهام چیه؟!ابهامی نمونده اخه!!!!! ایشون خودش باید توضیح بده که چرا حتی بعد از اون مرحوم اونجا را تخلیه نمی کردند؟! مگه سند زده بودن؟؟؟؟؟