۵ منطقه شهرداری مشهد در آینده الکترونیکی می‌شود

مدیر پروژه شهرداری الکترونیک مشهد گفت: در آینده نزدیک مناطق یک، ۹، ۱۰، ۱۱ و ۱۷ شهرداری الکترونیکی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید پورحسین امروز (سه شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا قبل از الکترونیکی شدن ارائه برخی خدمات مناطق میانگین پاسخگویی به شهروندان ۲۲ ساعت بود که با الکترونیکی شدن برخی فرآیندها به ۹ ساعت کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: تسریع در پاسخگویی به ارباب رجوع، کاهش میزان مراجعه شهروندان و تحلیل فرآیندها از ثمرات الکترونیکی شدن ارائه خدمات مناطق شهرداری است.

مدیر پروژه شهرداری الکترونیک مشهد با اشاره به مراحل اجرای الکترونیکی شدن شهرداری مناطق تصریح کرد: تبلیغات محیطی، بستر سازی، آموزش شهروندان و آموزش کارکنان شهرداری از جمله مراحل اجرای آن است.

وی تصریح کرد: ۵۳ خدمت به شهروندان اعم از شهرسازی، عمرانی و خدمات شهری شناسایی شده که تاکنون ۴۶ فرآیند آن توسط سازمان فاوا الکترونیکی شده است و چهار فرآیند شهروند سپاری شده است.

مدیر پروژه شهرداری الکترونیک مشهد عنوان کرد: با همت معاونت برنامه‌ریزی و تیمی که در هر منطقه وجود داشت نیروهایی را برای بحث مشاوره گذاشتیم و تبلیغات محیطی نیز صورت گرفت تا لزوم حضور ارباب‌رجوع در شهرداری کمتر شود.

وی افزود: شهروندان می‌توانند درخواست‌های خود را از راه دور ارائه کنند تا پیگیری شود.

پورحسین افزود: رضایتمندی قابل قبولی با انجام این پروژه ایجاد شد البته مردم نیز در ابتدا سوالات زیادی داشتند.

وی ادامه داد: با توجه به تعداد پروژه‌ها در منطقه ۱۲ انجام فعالیت‌ها به خوبی پیش رفت و در منطقه هشت نیز تحقق هدف شهرداری هوشمند به خوبی پیگیری شده است.

مدیر پروژه شهرداری الکترونیک مشهد خاطرنشان کرد: بعد از مناطق ۱۲ و هشت در مناطق یک،  ۱۰ ، ۱۱، ۹ و ۱۷ شهرداری الکترونیک محقق خواهد شد.

وی تاکید کرد: هر سیستمی که آغاز می‌شود ایراداتی دارد، اما این مشکلات به صورت سیستمی و با انجام جلسات برطرف خواهد شد.

کد خبر 406770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.