کاهش ۳۰ درصدی مطالبات شهرداری اردبیل

شهردار اردبیل از کاهش ۳۰ درصدی مطالبات و عوارض شهرداری اردبیل همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش ایمنا، حمید لطف‌اللهیان، اظهار کرد: همزمان با ایام مبارک دهه فجر و به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شهرداری اردبیل با مجوز شورای اسلامی شهر در مطالبات خود ۳۰ درصد کاهش می‌دهد.

وی با بیان اینکه هدف از کاهش مطالبات، عوارض و اعمال این تخفیف ایجاد فرصتی استثنایی برای شهروندان است، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند از اول بهمن ماه تا ۲۰ اسنفند ماه سالجاری از این شرایط بهره‌مند شوند.

شهردار اردبیل ادامه داد: تهاتر مطالبات فرصتی برای تشویق پیمانکاران و شهروندان است و ما براساس تصمیم شورای شهر در مورد نحوه اعمال این تخفیف‌ها و تقسیط آن اقدام می‌کنیم.

لطف‌اللهیان گفت: لایحه این طرح در راستای تحصیل درآمدهای شهرداری و همچنین تشویق شهروندان برای پرداخت بدهی‌های خود به شهرداری به شورای اسلامی شهر ارسال شده و با تصویب طرح توسط اعضای شورای شهر، مجوز صادر شده و از اول بهمن اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: عوارض نوسازی و بهای خدمات پسماند و کسب و پیشه سالهای قبل و جاری، جرائم ماده ۱۰۰ و عوارض متعلقه بعد از ماده ۱۰۰، کل عوارض بهاء خدمات مسکونی و تجاری و عوارض پذیره، کل عوارض اعیانی غیر مسکونی و نقل و انتقال مستغلات شهرداری سال‌های قبل و جاری، کل عوارض پروانه مسکونی و تجاری، عوارض تفکیک و نقل و انتقال، بخشودگی جرایم سال‌های قبل مربوط به عوارض خودرواز جمله مواردی است که شامل این طرح می‌شود.

شهردار اردبیل تصریح کرد: از اول بهمن تا ۲۵ بهمن ۳۰ درصد کاهش و از ۲۶ تا ۲۰ اسفند ماه سالجاری ۲۰ درصد کاهش به شرط پرداخت نقدی از ۵۰ درصد نقدی و مابقی در پنج قسط و شروع قسط از شرایط و نحوه وصول عوارضات شهرداری است و تمامی ادارات دولتی و بانک‌ها و موسسات خصوصی نیز می‌توانند از تسهیلات فوق بهره‌مند شوند.

منبع: ایسنا

کد خبر 406764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.