چهره پنهان تیم یحیی/ شکایت سبزها از ارسلان به جایی نمی‌رسد

بعد از بازی رسانه‌ای جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم قاطع تیم‌ها و فدراسیون فوتبال ایران بار دیگر مدیران سیاسی کنفدراسیون فوتبال آسیا را ناکام گذاشت.

مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - شنبه یکم بهمن‌ماه- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "ایران از AFC تضمین خواست" از موضع جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا و اهدای حق احتمالی میزبانی در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا نوشت، موضعی که فدراسیون فوتبال آن را فقط با تضمین میزبانی در دور برگشت خواهد پذیرفت.

"گل" عنوان اول خود را به تصمیم قاطع تیم‌های ایرانی در خصوص میزبانی در لکی قهرمانان اختصاص داد و با عنوان "بدون تماشاگرم هرگز" به بازی‌های رسانه‌ای و موضع جدید و پر ابهام کنفدراسیون فوتبال جوابی دندان شکن داد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "امضای AFC تضمین نبود" به تصمیم جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت، البته که این زیرکی آنها از سمت تیم‌ها و فدراسیون ایران بی‌جواب ماند.

"هدف" با عنوان "این‌بار بدون قصه لابی" از انتخاب احتمالی علی دایی به عنوان سرمربی تیم ملی نوشت، البته که رییس جدید فدراسیون فوتبال از رقابت دایی با یک گزینه خارجی خبر می‌دهد.

"ایران ورزشی" با عنوان "هیچ دستی حق محرومیت ایران را ندارد" از اظهارات افشار زاده در خصوص محرومیت تیم‌های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا نوشت، تا نشان دهد برای برگشتن حق میزبانی حالا همه یک صدا و متحد شده اند.

"پیروزی" با عنوان "چهره پنهان تیم یحیی" از ابهامات پرتعداد ترکیب و نوع چینش یحیی پرسپولیس نوشت، تیمی که دیروز پشت درهای بسته مقابل نفت مسجد سلیمان مساوی کرد تا آماده مصاف با تراکتورسازی تبریز بشود.

"لاریسای یونانی خاطرخواه قربانی" عنوان اول صدای سپاهان است که از آمدن یک پیشنهاد اروپایی برای قربانی خبر می‌دهد، پیشنهادی که البته با توجه به پایان یافتن مهلت نقل و انتقالات بیهوده به نظر می‌رسد.

"سبز سبزم" با عنوان "شکایت سبزها از ارسلان به جایی نمی‌رسد" از صدور احتمالی کارت ارسلان مطهری برای بازی در استقلال نوشت، موضوعی که مطمئنا اعتراض گاندوها را در پی خواهد داشت.

کد خبر 406736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.