اتمام عملیات بهسازی ورودی‌های خاش تا نوروز ۹۹

شهردار خاش گفت: مرمت و زیباسازی میادین و کف‌سازی‌ها و حذف آلودگی‌های بصری در ورودی‌های شهر تا نوروز ۹۹ به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایمنا، عبدالمجید تمندانی اظهار کرد: در راستای اجرایی شدن تعهدات مدیریت شهری خاش و پاسخ دادن به درخواست‌های شهروندان، کار مرمت و بهسازی میدان شهدای جهاد در ورودی شهر خاش از مسیر ناصرآباد انجام شده و شهرداری برای انجام آسفالت و بهسازی معابر در سطح گسترده آماده شده است.

وی اضافه کرد: مدیران شهری به ‌عنوان خادم مردم در حوزه مدیریت شهری پیگیر رفع مشکلات محلات کم‌برخوردار شهر هستند.

شهردار خاش ادامه داد: شهرداری این شهر در کنار توسعه فضای سبز شهری به زیباسازی و مرمت میادین در ورودی‌های شهر از مسیرهای ناصرآباد و محمدآباد و نقاط دیگر توجه دارد.

تمندانی افزود: در جهت ارتقای شاخص‌های خدمات و جلب رضایت شهروندان کار مرمت و زیباسازی میدان شهدای جهاد در ورودی ناصرآباد و کف‌سازی و روشنایی بلوار منتهی به این  میدان و همچنین میدان مشاهیر در ورودی محمدآباد در هر دو جبهه به صورت شبانه روز در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: مرمت و زیباسازی میادین و کف‌سازی‌ها و حذف آلودگی‌های بصری در این قسمت‌ها از شهر تا نوروز ۹۹ به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار خاش زیباسازی ورودی‌های شهر بر اساس عدالت محله‌ای را از اهداف شهرداری در برنامه و افق ۱۴۰۰ عنوان کرد و گفت: شکل‌گیری ذهنیت و قضاوت مسافران، گردشگران و سرمایه‌گذاران از شهر خاش با ورودی‌های شهر ممکن می‌شود.

تمندانی گفت: امیدواریم تا پایان سال ۹۸ تمام پروژه‌های بزرگ شهرداری خاش را تکمیل و آماده بهره‌برداری کنیم تا رضایت هر چه بیشتر شهروندان جلب و آنها برای مشارکت بیشتر در امورات شهری تشویق شوند.

وی با اشاره به بالا بودن دقت مردم در چگونگی برخورد مسئولان با آنها و قابل لمس بودن فعالیت‌های عمرانی انجام شده از سوی شهرداری در طول سال، اظهار کرد: امروزه مردم با آگاهی و دقت بیشتری ناظر اعمال مسئولان هستند، بنابراین باید به تمام درخواست‌های شهروندان توجه ویژه شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 406735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.