برخی یونسکو را جزئی از پروژه نفوذ می‌دانند

نائب رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: همایش راه ابریشم به نسبت هزینه‌هایی که برای آن شد می‌توانست ظرفیت بسیار بالایی را برای شهر همدان ایجاد کند اما کارشکنی‌ها اجازه نداد که استفاده کافی از این رویداد را ببریم.

حمید بادامی‌نجات در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درخصوص نتایج همایش راه ابریشم در همدان، اظهار کرد: با توجه به اینکه سازمان جهانی یونسکو این همایش را در همدان برگزار کرد، ذهنیت‌هایی که درخصوص فعالیت‌های فرهنگی این سازمان در سالهای گذشته برای برخی از جریان‌های سیاسی بوجود آمده بود سبب جلوگیری از موفقیت مطلوب این همایش شد.

وی با بیان اینکه شورای شهر همدان از ترکیب دوگانه اعضای اصلاح‌طلب و اصولگرا بهره می‌برد، افزود: همین مورد باعث شد که برخی از اعضا دلیل اجرای این برنامه یونسکو در همدان را تحت عنوان پروژه نفوذ معنا کنند و اظهارات آنان باعث شد که حواشی موضوع بیشتر شده و نتوانیم به گونه‌ای که شایسته بود، از زیرساخت‌هایی که یونسکو ایجاد کرده بود، بهره‌برداری کنیم.

نائب رئیس شورای اسلام شهر همدان با اشاره به اینکه در چند سال اخیر برگزاری رویدادهای مربوط به گردشگری مورد توجه شورای شهر بوده، تصریح کرد: ضعفی که نه تنها در همدان بلکه در سایر شهرها نیز وجود دارد این است که برنامه‌محور پیش نمی‌رویم همین امر باعث اجرای جزیره‌ای طرح‌ها می‌شود.

وی ادامه داد: همایش راه ابریشم به نسبت هزینه‌هایی که برای آن شد می‌توانست ظرفیت بسیار بالایی را برای شهر همدان ایجاد کند اما کارشکنی‌ها اجازه نداد که استفاده کافی از این رویداد را ببریم.

کد خبر 406728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.