اجرای ۲۲ برنامه فرهنگی به‌مناسبت دهه فجر در رشت

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت از اجرای ۲۲ برنامه فرهنگی و کلنگ‌زنی و افتتاح ۲۲ پروژه شهری رشت در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یکصد و چهارمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت شب گذشته (دوشنبه) با دستور کار بررسی طرح راه‌اندازی کتابخانه در محل شورای شهر رشت تشکیل شد و در نهایت اعضا با این طرح موافقت کردند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت در این جلسه گفت: در ایام دهه فجر امسال اجرای ۲۲ برنامه فرهنگی توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در دستور کار بوده و کلنگ‌زنی و افتتاح ۲۲ پروژه مدیریت شهری نیز در برنامه‌های این ایام گنجانده شده است.

فاطمه شیرزاد درخصوص طرح راه‌اندازی کتابخانه در محل شورای شهر رشت افزود: طرحی مبنی بر ایجاد کتابخانه در محل شورای رشت به کمیسیون فرهنگی شورای شهر ارائه‌ شده است که اعضا مخالفتی با آن ندارند.

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت نیز در این جلسه راه‌اندازی کتابخانه در محل شورای شهر را اقدامی شایسته دانست و اظهار کرد: با همکاری سازمان برنامه‌وبودجه استان بزودی ساخت و نصب سردیس‌ها در سطح شهر رشت آغاز خواهد شد.

محمدحسن عاقل‌منش به احداث جایگاهی تحت عنوان جایگاه اولین‌ها در رشت اشاره کرد و گفت: رشت در بسیاری از مباحث، شهر اولین‌ها است و باید این مهم در یک جایگاه ویژه در معرض دید عموم و گردشگران قرار گیرد.

کد خبر 406727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.