گیتی پسند نخستین صعود کننده به نیمه نهایی

با توجه به نتایجی که در نخستین روز بازی های دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال بدست آمد؛ نماینده استان اصفهان به عنوان نخستین تیم حضور خود در مرحله نیمه نهایی قطعی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دور رفت مرحله پلی آف –دوشنبه ۳۰ دی‌ماه- با چهار دیدار همزمان از ساعت ۱۷ در شهرهای مختلف پیگیری شد.

گیتی پسند نخستین تیم صعود کننده به نیمه نهایی

گیتی پسند که در دور رفت موفق شده بود محمد سیما را در قم شکست دهد؛ در بازی دوشنبه نیز با انجام یک بازی تماشاگرپسند با نتیجه پنج بر دو شاگردان غیاثی را شکست داد. شاگردان حمید بی‌غم با کسب دومین پیروزی مقابل محمد سیما جواز حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال را به دست آورد.

شهروند – ستارگان؛ انتظار برای دیدار سوم

شهروند ساری در دیدار رفت موفق نشد ستارگان را شکست دهد و با نتیجه سه بر یک در ورامین مقابل شاگردان داورزنی متحمل شکست شد. شاگردان رضا لک در دیدار مقابل ستارگان با بهرمندی از تشویق متداوم ساروی ها موفق شد در همان نیمه نخست با سه گل ستارگان را راهی رختکن کند.

سه گل شاگردان لک در نیمه نخست پایان داستان نبود و در نیمه دوم نیز شاگردان لک دو گل دیگر به ثمر رساند تا داورزنی و شاگردانش که دیگر امیدی برای کامبک در این دیدار نداشتند با اعتراض به داوری و به دلیل پرتاب بطری و فحاشی تماشاگران ساروی حاضر به ادامه بازی نشد.

شهروند و ستارگان  باید چهارشنبه -۲ دیماه- در سالن سید رسول حسینی ساری دیدار سوم را برگزار کنند تا تکلیف تیم صعود کننده مشخص شود.

راه هموار شاگردان مرتضایی برای صعود

فرش آرا در دور رفت با نتیجه چهار بر دو در خانه سن ایچ مغلوب شده بود؛ امروز با درخشش سنگربانش توانست با نتیجه دو بر صفر شاگردان اصغری مقدم را در سالن شهید بهشتی مشهد شکست دهد.

شاگردان اصغری مقدم برای صعود به نیمه نهایی کار سختی را پیش رو خواهند داشت و برای دیدار سوم در سالن شهید بهشتی مشهد باید در مقابل فرش آرایی ها پیروز شوند تا مجوز حضور در مرحله بعد را بدست بیاورند.

زمین‌گیر شدن حفاری در تبریز

مس سونگون در دیدار پرتنش دور رفت مغلوب ضربات پنالتی شاگردان علاسوند شدند ولی دوشنبه با یک بازی تماشگرپسند با نتیجه هشت بر چهار حفاری را زمین‌گیر کرد.

شاگردان افضل با توجه به نتیجه بازی امروز در دیدار سوم روز چهارشنبه برای غلبه بر حفاری کار سختی نخواهند داشت.

کد خبر 406724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.