۴ دیدار لغو شد/ ذوب‌آهن بالاخره برد

چهار دیدار از مسابقات هفته بیستم لیگ برتر سوال به دلیل شرایط بد جوی لغو شد با این حال ذوب آهن توانست در اصفهان نیروی زمینی تهران را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال به پایان رسید که چهار دیدار به دلیل شرایط بد جوی لغو شدند. نهال بازی ذوب آهن و نیروی زمینی تهران در اصفهان برگزار شد و سبزپوشان توانستند با نتیجه ۸۳ بر ۵۵ از سد تیم قعر جدولی نیروی زمینی عبور کند. با این نتیجه ذوب آهن توانست پس از هفته ها طعم پیروزی را بچشد، اما همچنان رسیدن به پلی‌آف برای این تیم دور از ذهن به نظر می رسد.

آویژه صنعت پارسا مشهد نیز در بازی برتر رعد پدافند هوایی شهرکرد را شکست داد. این دیدار که با نتیجه ۹۱ بر ۷۵  به پایان رسید آویژه رو به پلی آف و بعد پدافند را به سقوط نزدیک‌تر کرد.

در دیگر بازی صنعت نفت آبادان با نتیجه  ۹۲ بر ۶۷ صنعت مس کرمان را شکست داد و جایگاه خود را در جدول تثبیت کرد تا همچنان یکی از گزینه‌های اصلی برای حضور در پلی آف باشد.

دیدار تیم‌های توفارقان آذرشهر با مهرام تهران، پتروشیمی بندر امام با شهرداری قزوین، شهرداری گرگان با اکسون تهران و شهرداری بندرعباس با شیمیدر قم در این هفته لغو شد.

کد خبر 406718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.