رشد درآمدهای غیرنفتی در شش ماه نخست سال جاری

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، رشد درآمدهای غیرنفتی در شش ماه نخست سال جاری را مهمترین بخش گزارش وزیر امور اقتصاد و دارایی در نشست امروز (دوشنبه) این کمیسیون عنوان کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از خانه ملت، الیاس حضرتی در تشریح جلسه امروز _دوشنبه ۳۰ دی ماه_ فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد و امور دارایی با اعضای این کمیسیون اظهار کرد: «آخرین وضعیت شاخص‌های اقتصاد کلان کشور» توسط وزیر اقتصاد و معاون وی گزارش داده شد که حاکی از رشد اقتصادی، بورس، بانک‌ها، تورم، ارز و سرمایه‌گذاری خارجی در شش ماه نخست سال جاری بود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، رشد درآمدهای غیرنفتی در شش ماه نخست سال جاری را مهمترین بخش گزارش وزیر اقتصاد عنوان کرد و افزود: با وجود پیش‌بینی اقتصاددان‌ها مبنی بر منفی بودن رشد اقتصادی کشور، رشد مثبت نسبتا خوبی داشته‌ایم.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه طبق گزارش وزیر اقتصاد، حجم سرمایه گذاری خارجی نیز با وجود تحریم‌ها نسبت به سال قبل رشد داشته است، تصریح کرد: به گفته وزیر اقتصاد، بورس نیز روز به روز نقش قوی‌تر و پررنگ‌تری در تامین مالی بخش اقتصاد و تولید ایفا می‌کند و ثبات نسبی در قیمت ارز ایجاد شده است و بانک‌ها در تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی تلاش خوبی دارند.

کد خبر 406717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.