برد شیرین گیتی‌پسند در بازی خانگی/ صعود قرمزها به مرحله بعدی رقابت‌های فوتسال

تیم فوتسال گیتی پسند توانست در یک بازی زیبا و سخت در مقابل سوهان محمد سیما قم به پبروزی برسد و به مرحله بعدی راه یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _دوشنبه ۳۰ دی ماه_  در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال تیم گیتی پسند در ورزشگاه پیروزی از ساعت ۱۷ میزبان تیم سوهان محمد سیما قم بود که این دیدار با نتیجه ۵ بر ۲ به سود گیتی پسند پایان یافت.

ورزشگاه: پیروزی اصفهان

تعداد تماشاگر: ۸۰۰ نفر

ترکیب تیم گیتی پسند اصفهان: محمد کشاورز، حمید احمدی، محمد رضا سنگ سفیدی، علی اصغر حسن زاده، سعید احمد عباسی، مهران عالیقدر، مسعود یوسف، مرتضی عزتی، حسین فهیمی، والکس رایموندو، بهزاد رسولی، الکس فالکون

سرمربی: حمید بی غم

ترکیب سوهان محمد سیما قم: علی اصغر احمدی، ناصر اطمینان، روح الله ایثاری، سعید قاسمی، امیر حسن، علیرضا وفایی، سید حسین رضوی، معین میرزا حسینی، محمد حسین کوهستانی، هاشم فرج زاده، مجتبی نعمتی، شهاب بشری دوست

سرمربی: محسن حسن زاده

اخطار:

گیتی پسند:

سوهان محمد سیما قم: مجتبی نعمتی، هاشم فرج زاده، روح الله ایثاری

گلزنان:

گیتی پسند اصفهان: الکس رایمندو (دقیقه ۶)، مرتضی عزتی (دقیقه ۲۴)، سعید احمد عباسی (دقیقه ۳۲)، اصغر حسن زاده (دقیقه ۳۷)، حمید احمدی (دقیقه ۳۹)

سوهان محمد سیما قم: علیرضا وفایی (دقیقه ۱۴و ۱۷)

دقایق حساس:

دقیقه ۳: اصغر حسن زاده در یک موقیت تک به تک با دروازبان تیم قم قرار گرفت، حسن زاده ضربه چیو زیبایی را زد، اما این توپ با فاصله کم به اوت رفت.

دقیقه ۵: محمد رضا سنگ سفیدی پس از عبور از یک بازیکن پاس زیبایی را به مهران عالیقدر رساند، اما این بازیکن نتوانست از این موقعیت استفاده کند و توپ را به اوت زد.

دقیقه ۶: شوت برگشتی احمد عباسی به والکس رایموندو رسید، والکس نیز از این موقعیت استفاده کرد و با یک ضربه دقیق توپ را وارد دروازه تیم محمد سیما قم کرد.

دقیقه ۱۲: حسن زاده پس از عبور از یکی از بازیکنان محمد سیما با دروازبان این تیم تک به تک شد و شوت محکمی را زد که این توپ را نعمتی دفع کرد.

دقیقه ۱۴: علیرضا وفایی بازیکن محمد سیما در یک موقعیت زاویه بسته قرار گرفت و شوت دقیقی را زد که این توپ وارد دروازه الکس فالکون شد و بازی به نتیجه برابر کشیده شد.

دقیقه ۱۷: سعید قاسمی ضربه کرنر را برای وفایی ارسال کرد و این بازیکن با یک ضربه تماشایی توپ را به تور دروازه گیتی پسند چسباند و تیم محمد سیما قم را پیش انداخت.

دقیقه ۲۱: مرتضی عزتی پس از انجام یک حرکت انفرادی در یک موقعیت تک به تک قرار گرفت که این توپ را نعمتی به کرنر فرستاد.

دقیقه ۲۴: سنگ سفیدی پاس زیبایی را به مرتضی عزتی رساند، عزتی از این فرصت استفاده کرد و توپ را وارد دروازه محمد سیما قم کرد.

دقیقه ۳۰: سعید احمد عباسی پس از عبور از چند بازیکن در موقعیت تک به تک قرار گرفت، احمد عباسی شوت محکمی را زد، اما با برخورد به تیر دروازه توپ به اوت رفت.

دقیقه ۳۲: والکس پس از برداشتن دروازبان تیم محمد سیما پاس روبه جلویی برای حمد عباسی ارسال کرد و اورا در موقعیت دروازه خالی قرار داد احمد عباسی نیز به راحتی دروازه تیم قم را باز کرد و بار دیگر تیم گیتی پسند را پیش انداخت.

دقیقه ۳۷: پاور پلی انجام دادن تیم محمد سیما باعث شد تا اصغر حسن زاده با یک ضربه از راه دور برای بار چهارم دروازه تیم قم را باز کند.

دقیقه ۳۹: حمید احمدی باز هم به دلیل استفاده تیم قم از پاور پلی از راه دور دروازه تیم محمد سیما را باز کرد.

حواشی بازی: 

مهدی مهدی خانی، پیمان حفیظی، میثم برمشوری و محمد حسین درخشانی در این بازی حضور نداشتند و از روی سکو بازی را تماشا می‌کردند.

در دقیقه ۱۴ نیمکت تیم گیتی پسند به داور اعتراضاتی را انجام دادند، دلیل این اعتراض نگرفتن خطا بر روی بازیکن گیتی پسند بود.

تیم سوهان محمد سیما قم در شش دقیقه پایانی بازی از پاور پلی استفاده کرد.

کد خبر 406707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.