قاسمی و فصیحی به تیم ملی دعوت شدند

سخنگوی سازمان تیم‌های ملی فدراسیون دوومیدانی از حضور ۱۱ ورزشکار در ترکیب اصلی تیم ملی خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی، جلسه دوم سازمان تیم های ملی فدراسیون با هدف ارزیابی عملکرد دو و میدانی‌کاران در مسابقات بین المللی دو و میدانی داخل سالن دهه فجر و انتخاب ترکیب تیم ملی دو و میدانی داخل سالن ایران برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا  با حضور پژمان معتمدی، سرپرست دبیری فدراسیون، کارشناسان و دیگر اعضا، بعد از ظهر امروز _دوشنبه ۳۰ دی ماه_ در محل فدراسیون برگزار شد.

حسین شایان، سخنگوی سازمان تیم های ملی فدراسیون دو و میدانی در این خصوص اظهار کرد: «در نشست امروز پس از ارزیابی عملکرد ورزشکاران، تیم های شرکت کننده در مسابقات دو و میدانی داخل سالن تهران که تعدادی از دو و میدانی‌کاران حدنصاب های تعیین شده را به ثبت رساندند، سجاد هاشمی آهنگری، حمیدرضا کیا، شاهین مهردلان، محمدرضا طیبی به ترکیب اصلی تیم ملی دعوت شدند. همچنین عرفان محمودی، پریچهر شاهی، تکتم دستاربندان نیز که در رده سنی جوانان هستند با توجه به اینکه سال آینده مسابقات قهرمانی جوانان آسیا را در پیش داریم با هدف ایجاد شرایط توسعه برای تیم ملی بزرگسالان در ترکیب تیم ملی قرار گرفتند.

شایان با اشاره به عملکرد فرزانه فصیحی در مسابقات اخیر، گفت: فرزانه فصیحی در مسابقات بلگراد صربستان در ماده ۶۰ متر عملکرد مطلوبی داشت. او با ثبت رکورد جدید ملی و حدنصاب تعیین شده با نظر اعضای سازمان تیم های ملی نیز به ترکیب تیم ملی دعوت شد.

سخنگوی سازمان تیم های ملی فدراسیون دو و میدانی خاطرنشان کرد: در جریان برگزاری مسابقات بین‌المللی دو و میدانی داخل سالن نیز تعدادی از ورزشکاران به رکوردهای حدنصاب نزدیک شدند که تصمیم گرفتیم آنها را به یک دوره مسابقه رکوردگیری دعوت کنیم تا عملکرد آن ها را دوباره مورد ارزیابی قرار دهیم؛ سارا ندافی و سیدامیر زمان پور نیز ورزشکارانی بودند که رکوردهای ورودی را در مسابقات انتخابی مجدد که روز گذشته برگزار شد کسب کردند. رضا قاسمی نیز با توجه به ثبت رکورد قابل توجهش و اختلاف ناچیز با رکورد ورودی با نظر اعضای سازمان تیم های ملی به ترکیب تیم ملی دعوت شد.

نهمین دوره مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا روزهای ۲۳ و ۲۴ بهمن ماه در هانگ ژو چین برگزار می‌شود.

کد خبر 406703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.