عملیات یخ‌زدایی در قزوین ادامه دارد

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین گفت: عملیات برف‌روبی معابر شهری با مشارکت تمامی سازمان‌های مسئول به اتمام رسیده و یخ‌زدایی و شن‌پاشی معابر ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، وحید مقدم سلیمی اظهار کرد: با توجه به بارش برف از اوایل بامداد روز _یکشنبه ۲۹ دی ماه_ ستاد برف‌روبی شهرداری مستقر در معاونت خدمات شهری با همکاری سازمان مدیریت پسماندها و دیگر سازمان‌های مرتبط عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی را از سحرگاه یک‌شنبه آغاز کرده و همچنان در حال خدمات‌رسانی است.

وی با اشاره به نقش سازمان‌های مدیریت پسماندها، عمران، پارک‌ها و فضای سبز و ترافیک در این عملیات، افزود: ستاد برف‌روبی شهرداری با بیش از ۶۰۰ نیروی انسانی، ۱۶ دستگاه برف‌روب مکانیزه، دو دستگاه لودر، سه دستگاه گریدر، شش دستگاه خودروی یخ‌زدای مکانیزه و ۱۶ دستگاه کامیونت کمپرسی برای پاشیدن ماسه و مواد یخ‌زدا در سطح معابر همچنان مشغول خدمات‌رسانی به شهروندان است.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین، گفت: ستاد برف‌روبی از طریق رصد تقاطع‌ها و معابر مهم شهری به‌وسیله دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک شهرداری و با مشارکت پلیس راهور، به‌طور مستمر عملیات برف‌روبی و یخ‌زدایی را رصد کرده و اقدامات لازم را انجام داده است.

مقدم سلیمی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۱۳۰ باکس مواد یخ‌زدا شامل کیسه‌های نمک و ماسه در معابر شیب‌دار شهر، به‌ویژه پل‌ها و تقاطع‌ها قرار دارد که به‌صورت مستمر شارژ می‌شود.

کد خبر 406692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.