نمی‌توانم به درد و رنج مردم بی تفاوت باشم

عضو سابق تیم ملی قایقرانی ایران دلیل خداحافظی خودش از ورزش قهرمانی را در و رنج مردم دانست و گفت: نمی توانم بیخیال باشم و فقط به ادامه دادن ورزش فکر کنم.

آریا جعفری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به وضعیت ورزش کشور، اظهار کرد: وضعیت ورزش در کشور به نحوی است که  با امکانات و شرایط نا برابر در حال تمرین هستیم.

وی با تاکید بر اینکه با وجود شرایط حاکم بر ورزش کشور به خود اجازه نمی دهد در مسابقات شرکت کند، ادامه داد: با شرکت کردن من در مسابقات مطمئناً هزینه ای  از بیت المال برای من صرف خواهد شد. وقتی شاهد درد و رنج مردم کشورم هستم نمیتوانم بیخیال باشم و فقط به فکر ادامه دادن ورزش باشم.

عضو سابق تیم ملی قایقرانی ایران با بیان اینکه نمی توانم نسب به اتفاقاتی که پیرامونم حادث می شود، بی تفاوت باشم، تصریح کرد: نمی‌توانم فقط ورزشم را پیگیری کنم و فقط به کسب مدال فکر کنم؛ در واقع تمام این دلایل با هم همزمان اتفاق افتاد و باعث شد تا من تصمیم بگیرم از ورزش حرفه ای و تیم ملی خداحافظی کنم.

وی با اشاره به اینکه بهترین خاطره ورزشکار مربوط به کسب مدال در مسابقات خارج از کشور است، ادامه داد: در مسابقات قهرمانی آسیا رشته  آب‌های خروشان اندونزی توانستم مدال نقره کسب کردم و این کسب مدال برایم خیلی شیرین بود.

جعفری با اشاره به محرومیت فدراسیون قایقرانی در سال ۲۰۱۳ به عنوان تلخ‌ترین خاطره اش، گفت: قبل از مسابقات انتخابی المپیک لندن زمانی که ما در اردو حضور داشتیم و در اوج آمادگی‌ به سر می بردیم، قطعا می توانستیم کسب سهمیه کنیم؛ بدلیل برکناری رئیس فدراسیون  متعاقباً محرومیت گریبانگیر فدراسیون  شد تا از مسابقات باز بمانیم. در آن سال من بهترین شانسم برای صعود به المپیک از دست دادم.

کد خبر 406676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.