آسفالت ۲۵ هزار مترمربع از معابر قصرشیرین

سرپرست شهرداری قصرشیرین گفت: ۲۵ هزارمترمربع از خیابان‌های این شهر با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار بهسازی و روکش آسفالت شده است.

به گزارش ایمنا، عباس کرمی اظهار کرد: عملیات روکش آسفالت و بهسازی شامل ۱۲ هزار مترمربع از معابر محله نصرآباد با هفت میلیارد ریال و ۱۳ هزار متربع از خیابان های محله فاز دو قصر جدید با هشت میلیارد ریال اعتبار است.

وی تصریح کرد: در راستای بهسازی خیابان‌های سطح شهر موزاییک فرش خیابان شهدا تا میدان مرزبانی در سطح شهر نیز به طول دو هزار متر مربع و ۴۵۰ متر جدول‌گذاری با سه میلیارد ریال اعتبار انجام شده است.

سرپرست شهرداری قصرشیرین گفت: با توجه به ایام پایانی سال و در آستانه سال نو، ترمیم جداول، رنگ آمیزی معبرها، خیابان‌های سطح شهر، ترمیم روکش آسفالت، بهسازی المان‌ها و مبلمان‌های شهری، تعمیر وسایل بازی بوستان‌ها و تنظیف خیابان‌ها و بوستان‌های شهری در دستور کار شهرداری قرار دارد.

کرمی ادامه داد: با همکاری اعضای شورای اسلامی تمام تلاش خود را برای ایجاد شهری زیبا و در خورشان مردم قصرشیرین به کار گرفته‌ایم.

به گزارش ایمنا، قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد و با توجه به آب و هوای مناسب در همه ایام سال به خصوص اواخر بهمن تا پایان فروردین پذیرای مسافران و گردشگران بسیاری است.

منبع: ایرنا

کد خبر 406672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.