سمنان میزبان "نخستین جشنواره ملی نقالی کودکان شهرهای راه ابریشم"

شهردار سمنان گفت: این شهر از نخستین جشنواره ملی نقالی کودکان شهرهای راه ابریشم ایران که در اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود، میزبانی خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، محمد ناظم رضوی بابیان اینکه نخستین جشنواره ملی نقالی کودکان شهرهای راه ابریشم ایران در اردیبهشت‌ماه ۹۹ به میزبانی سمنان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این برنامه با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و دانشگاه علمی کاربردی پویان و همچنین مجمع شهرهای راه ابریشم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کودکان محور این برنامه فرهنگی و هنری هستند، افزود: شهرداری سمنان در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و با رویکرد توسعه شاخص‌های شهر دوستدار کودک میزبان این رویداد می‌شود.

شهردار سمنان گفت: توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی- ایرانی و آداب‌ورسوم بومی و محلی، کشف استعداد کودکان و نوجوانان و تلاش برای شکوفایی آن، ایجاد شور و نشاط در بین کودکان و نوجوانان و گسترش آموزش‌های شهروندی محورهای این همایش هستند.

ناظم‌رضوی با بیان اینکه دبیرخانه این جشنواره در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان دایر شده است، خاطرنشان کرد: کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال می‌توانند آثار خود را به‌صورت فایل ویدئویی تا پایان اسفندماه سال جاری به دبیرخانه و یا پایگاه اطلاع رسانی جشنواره ارسال کنند.

وی گفت: در مراسم اختتامیه ۱۰ اثر برگزیده و منتخب هیئت داوران، لوح سپاس و تندیس اهدا می‌شود.

منبع: مهر

کد خبر 406669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.