نسبت به بیت‌المال حساسیت وجود داشته باشد

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: انتظار می‌رود که تمام مجموعه‌هایی که با مسائل مالی شهرداری و بیت‌المال سر و کار دارند با وسواس و حساسیت عمل کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعبدالرزاق موسوی امروز (دوشنبه) در یکصد و نوزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز که به‌صورت فوق‌العاده برگزار شد، با اشاره به ارائه‌ی لوایح عوارضی شهرداری به شورا، اظهار کرد: به دلیل محدودیت‌های زمانی شورا در بررسی لوایح و الزام قانونی برای تصویب بودجه در موعد مقرر، در این جلسه فوق‌العاده به بررسی لوایح پرداختیم.

وی با اشاره به شرایط و مشکلات معیشتی مردم و افزایش شدید هزینه‌های شهرداری به دلیل تورم، افزود: انتظار می‌رود که تمام مجموعه‌هایی که با مسائل مالی شهرداری و بیت‌المال سر و کار دارند با وسواس و حساسیت عمل کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه با تصمیم مجلس گذشته همان اندک کمکی که دولت به شهرداری‌ها می‌کرد نیز حذف و فشار مضاعفی بر دوش مردم و شهرداری گذاشته شد، تصریح کرد: در شرایطی هستیم که برای اداره شهرها، بودجه شهرداری باید با پول مردم تأمین شود، بنابراین با وجود اوضاع سخت اقتصادی، در تدوین بودجه به دنبال ارائه‌ خدمات شایسته‌تر به شهروندان  هستیم.

کد خبر 406667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.