۳ کشته و ۱۲ مجروح در برخورد اتوبوس "اصفهان-رشت" با نیوجرسی در قم

فرمانده انتظامی استان قم گفت: بر اثر برخورد اتوبوس "اصفهان - رشت" با نیوجرسی در کیلومتر پنج محور سلفچگان، سه نفر در دم جان باخته و ۱۲ نفر نیز به شدت مجروح شدند.

به گزارش ایمنا،  سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار کرد:  ساعت سه بامداد امروز برابر اعلام مرکز پیام استان مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور "سلفچگان-ساوه" کیلومتر ۵، بلافاصله گشت پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم به محل اعزام شد.

وی گفت: با حضور مأموران مشخص شد، یک دستگاه اتوبوس پس از برخورد با نیوجرسی از جاده خارج که بر اثر آن، راننده و ۲ نفر سرنشین زن این خودرو در دم فوت و ۱۲ نفر نیز به شدت مجروح شده اند.

سردار آقاخانی تصریح کرد: در ادامه برابر هماهنگی های صورت گرفته، اکیپ هایی از هلال احمر و اورژانس در محل حادثه حضور یافته و پس از امداد رسانی اولیه بلافاصله مجروحان به مراکز درمانی استان اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در بررسی مأموران مشخص شد، اتوبوس در مسیر جنوب به شمال از مبدأ اصفهان به مقصد رشت و رامسر در حرکت بوده که در این محور دچار سانحه می شود.

بر اساس پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی، فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه کارشناسان علت حادثه را عدم توجه به جلو اعلام کرده اند، گفت: با توجه به فصل زمستان و احتمال یخ زدگی و لغزندگی جاده ها رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از عجله و شتاب بی مورد خودداری کنند.

کد خبر 406662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.