پاکسازی ۱۱ محله و تخلیه آب از یک هزار منزل مسکونی در کنارک

سرپرست تیم اعزامی شهرداری اصفهان به سیستان و بلوچستان گفت: تیم اعزامی به استان سیل‌زده سیستان و بلوچستان تا صبح امروز ۱۱ محله را پاکسازی کرده و تا پایان روز چهار محله دیگر را نیز پاکسازی خواهد کرد.

حسین لادور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در هر محله به طور میانگین بین هفت تا ۱۲ منزل قرار گرفته که به طور میانگین بیش از یک هزار منزل مسکونی تاکنون تخلیه آب و رفع آبگرفتگی شده است.

وی با اشاره رفع آبگرفتگی معابر شهر کنارک، گفت: تیم اعزامی معاونت خدمات شهری، سازمان آتش نشانی و سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان از تاریخ ۲۷ دی‌ماه در قالب هفت اکیپ در سطح شهرستان کنارک جهت خدمت‌رسانی و رفع آب‌گرفتگی از معابر و منازل شهروندان آغاز فعالیت کرده است.

سرپرست تیم اعزامی شهرداری اصفهان تصریح کرد: تاکنون منازل و معابر ۱۱ محله از جمله محله‌های انتفاضه، مکران، صورک، ابوحنیفه، شهید رجایی، شهید بهشتی، ایران بندر، کمربندی کنارک، زیبا شهر و پوز از روستاهای شهر کنارک توسط تیم اعزامی شهرداری اصفهان رفع آبگرفتی شده که هر محله شامل کوچه و معابر و منازل متعدد در بافت فرسوده شهر است.

وی ادامه داد: همچنین تخلیه منهول‌های فاضلاب(منهول فاضلاب برای اتصال خطوط و تاسیسات زیرزمینی و متصل کردن چند در شبکه و خط به یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرد) که متاسفانه سیستم فاضلاب شهر به صورت نیمه کاره رها و هنوز تکمیل نشده و موجب ورود فاضلاب در منازل و در پی آن باعث ایجاد مشکلات و نارضایتی شهروندان شده بود، توسط تیم اعزامی شهرداری اصفهان انجام شد.

لادور گفت: همچنین در کنار رفع آبگرفتگی و دفع آب‌های سطحی، تیم اعزامی شهرداری اصفهان تاکنون اقدام‌ به توزیع ۱۵۰۰ بطری آب معدنی در بین شهروندان کرده و همچنان در حال فعالیت و ادامه خدمت‌رسانی در شهر کنارک هستند.

وی ادامه داد: در جلسه با فرماندار کنارک اعلام آمادگی شده که تیم حاضر آماده آموزش و در اختیار گذاشتن تجارب خود به پرسنل شهرداری کنارک هستند.

کد خبر 406645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.