ساخت و سازهای غیرمجاز خیابان شهیدعزیزی تخریب شد

مدیرمنطقه یک شهرداری تبریز از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز خیابان جدیدالاحداث شهید عزیزی و آزادسازی این مسیر خبر داد و گفت: این تخریب‌ها آرزوی شهروندان بود که محقق شد.

به گزارش ایمنا، رضا پاک‌نهاد اظهار کرد: یکی از آرزوهای دیرین شهروندان ساکن در مسیر خیابان جدیدالاحداث شهید عزیزی، آزادسازی مسیر و رفع مخاطرات موجود به واسطه ایجاد ساخت و سازهای غیرمجاز بود که پس از تصمیمات اتخاذ شده توسط کمیته مقابله با ساخت‌ وسازهای غیرمجاز منطقه اقدامات لازم اجرایی و سریعا عملیاتی شد.

مدیر منطقه یک شهرداری تبریز گفت: ساکنان محل مدت‌ها بود برای عبور از مسیر و رسیدن به منازل خود باید از محدوده ساخت وسازهای غیرمجاز عبور کرده و این موضوع مشکلاتی را برای آنان به وجود می‌آورد که پس از بررسی قانونی و تصمیمات اتخاذ شده اقدامات لازم جهت تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز انجام و آرزوی شهروندان محقق و مسیر آزادسازی شد.

پاک نهاد یکی از تخلفات رایج در ساخت و ساز را تخلف رعایت نکردن شهرسازی و اصول فنی و استحکام نبودن بنا از سوی سازندگان دانست و گفت: از جمله پیامدهای این موضوع آشفتگی سیمای شهری و بروز خطرات جانی و مالی برای مالکان و خریداران را می‌توان عنوان کرد که لطمه‌های جبران‌ناپذیری به شهر و شهروندان وارد می‌کند.

وی با اشاره به اعلام تشکیل کمیته مقابله قاطع و جدی با ساخت وسازهای غیرمجاز به ساخت وساز در مسیر خیابان شهید عزیزی، افزود: این اقدام در مسیر ضلع جنوبی خیابان کریم‌خان انجام شد که به معنای نقض قوانین و ضوابط شهرسازی است و توسعه شهر در گرو حل مشکلات موجود در قالب ساماندهی و برخورد جدی و قاطع با متخلفان و جلوگیری از تضییع حقوق شهروندی است.

مدیر منطقه یک شهرداری تبریز گفت: بر همین اساس طی جلسات کمیته و بررسی وضعیت موجود، اقدام به تخریب ساخت وسازهای موجود کرده و خطرات این مسیر رفع شد.

کد خبر 406636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.