طرح تقاطع بلوار شهید کیوانفر قم اصلاح می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت:معاونت فنی و عمرانی شهرداری باید اصلاحاتی را با فوریت نسبت به طرح تقاطع غیر همسطح بلوار شهید کیوانفر داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالله جلالی امروز (دوشنبه) در یکصد و بیست و نهمین جلسه علنی شورای شهر قم اظهار کرد: طرح تقاطع غیر همسطح بلوار شهید کیوانفر با خیابان امام خمینی (ره) قم  تمامی مراحل قانونی خود را طی کرده و تصویب و عملیات اجرایی و شمع‌گذاری آن نیز آغاز شده و جای هیچ تردیدی برای اصل طرح نیست.

وی با بیان اینکه طرح‌های شهری ممکن است منجر به اختلال در عبور و مرور شود، بنابراین لازم است طرح انحراف ترافیکی تهیه شود تا بتواند آمد و شد را در سطح شهر مدیریت کند، افزود: در جلسه اخیر شورای حمل‌ونقل و ترافیک استان طرح انحراف ترافیکی بدون طرح موضوع، بدون اظهار نظر اعصا و بیان مخالفت و موافقتی، رای گیری شد و رای نیاورد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه معاونت فنی و عمرانی شهرداری باید اصلاحاتی را با فوریت نسبت به طرح داشته و مجددا درخواست جلسه کند، تصریح کرد: اکنون مانعی برای اجرای طرح وجود ندارد و شمع‌گذاری درحال انجام است بنابراین نمی‌توان به اصل اجرای طرح پرداخت چون از آن عبور شده‌است.

وی با بیان اینکه موضوع باید به سمت روش اجرای طرح و عدم اخلال در عبور و مرور هدایت شود، ادامه داد: معاونت فنی و عمرانی شهرداری قم همچنین باید جدول زمان بندی طرح یاد شده را مشخص کند تا با توجه به اهمیت و موقعیت طرح با یک فاصله زمانی مناسب به لحاظ کیفیت طرح و کوتاه کردن زمان اجرای طرح مدیریت شود.

جلالی خاطرنشان کرد: ما هیچ نگرانی نمی‌بینیم، در آینده طرح را ارائه خواهیم داد، اگر اشکالی بر طرح دارند، می‌توانند اظهارنظر کنند تا اصلاح شود، و مسائل قانونی طرح انحراف ترافیکی نیز طی شود.

کد خبر 406630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.