طراحی سامانه پیامکی وصول مطالبات در شهر بهارستان

سامانه پیامکی وصول مطالبات با مشارکت واحد IT شرکت عمران بهارستان طراحی شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت عمران بهارستان، از طریق این سامانه زمینه ارسال پیامک به ارباب رجوع با محوریت پیگیری وصول مطالبات فراهم شده است.

با استفاده از این سامانه پیامک‌هایی با موضوع یادآوری سر رسید چک، پیام تشکر از پرداخت چک و اخطار برای تعیین تکلیف چک که هنوز وصول نشده، ارسال می‌شود؛ ارسال پیامک به ارباب رجوع گامی در جهت تسهیل در وصول مطالبات معوقه است که از طریق این پیامک  زمان پرداخت معوقات به ارباب رجوع اطلاع رسانی می‌شود.

استفاده از این سامانه با توجه به ارتباط کتبی و کم‌هزینه‌تر بین شرکت و ارباب رجوع باعث رضایت بیشتر ارباب رجوع و دریافت راحت‌تر مطالبات در سال جاری بوده به طوری که شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید ضمن ابراز رضایت از نتایج استفاده از این سامانه پیشنهاد به کار گیری این طرح را در شهرهای جدید دیگر را نیز داده است.

پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال آینده به طور میانگین حدود پنج هزار پیامک برای تعیین تکلیف معوقات به مشتریان ارسال شود.

پیشرفت ۸۰ درصدی ساخت مسجد امام موسی کاظم(ع) بهارستان

 مسجد امام موسی کاظم(ع) با ۸۰ درصد پیشرفت عملیات اجرایی در فاز سه محله غدیر، توسط شرکت عمران بهارستان در دست ساخت است.

تاکنون برای ساخت این مسجد در فاز سه شهر بهارستان شامل گنبد و کاشی‌کاری‌های سنتی در بیش از یک سال این شرکت ۱۵ میلیارد ریال هزینه کرده است.

مسجد محله غدیر بهارستان، اکنون در مرحله نازک‌کاری، موزاییک‌کاری، کف‌سازی شبستان، کاشی‌کاری گنبد و نمای مسجد است.

این مسجد با مساحت زمین حدود دو هزار مترمربع و زیربنای هزار مترمربع برای بهره برداری اهالی فاز سه محله غدیر ساخته می شود تا نمازگزاران از فضای این مسجد برای اقامه نماز جماعت بهره‌برداری کنند.

پیش‌بینی می‌شود مسجد امام موسی کاظم(ع) تا سال آینده برای بهره برداری اهالی محله غدیر واقع در فاز سه شهر بهارستان تکمیل و آماده استفاده شود.

کد خبر 406629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.