اجرای ۷ میلیارد تومان پروژه در منطقه ۱۱

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: امسال هفت میلیارد تومان پروژه عمرانی و مشارکتی در شهرداری منطقه ۱۱ در حال اجرا است.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان یکی از مناطق کم‌برخوردار شهر اصفهان است و به جهت موقعیت و بافت خاص، پروژه هایی متفاوت برای آن تعریف شده است.

وی با اشاره به تامین آب مورد نیاز برای آبیاری فضای سبز منطقه ۱۱، افزود: امسال برای تامین آب مورد نیاز برای آبیاری فضای سبز بودجه‌ مناسبی برای منطقه ۱۱ در نظر گرفته شده تا از پساب تصفیه شده شاهین شهر استفاده شود.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان ادامه داد: در سال‌جاری یک منبع آب در منطقه ۱۱ با صرف اعتباری افزون بر دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان احداث می‌شود که مراحل پایانی آن در حال انجام است.

وی با اشاره به پروژه‌های مشارکتی منطقه ۱۱، تصریح کرد: یکی از پروژه‌های مشارکتی این منطقه «پردیس‌های سینمایی مهتاب» است که برای احداث آن  شهرداری منطقه حدود ۳۰۰ میلیارد سرمایه‌گذاری کرده و مابقی اعتبارات مورد نیاز توسط سرمایه گذار بخش خصوصی تامین خواهد شد.

مظفر با بیان اینکه پردیس‌های سینمایی مهتاب اوایل سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، ادامه داد: با افتتاح پردیس‌های سینمایی مهتاب به عنوان نخستین سینمای غرب اصفهان، شهروندان شمال و غرب شهر می‌توانند فیلم‌های روز کشور را در این مجموعه مشاهده کنند.

وی گفت: شهرداری منطقه ۱۱ امسال در بازسازی و احیاء بافت تاریخی حمام رهنان ۲۰۰ میلیون تومان هزینه کرده و در صدد جذب مشارکت کننده بخش خصوصی برای اتمام و بهره‌برداری از این پروژه است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه هفت میلیارد تومان پروژه عمرانی و مشارکتی در شهرداری منطقه ۱۱ در حال اجرا است، تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر ۸۰ درصد بودجه خالص عمرانی منطقه ۱۱ جذب شده است.

وی ادامه داد: منطقه ۱۱ با آزادسازی کارخانه روغن نباتی اقدامی بسیار بزرگی را انجام داد زیرا فعالیت آن مشکلات زیست‌محیطی زیادی برای منطقه ۱۱ و ساکنان خیابان امام خمینی به وجود آورده بود.

کد خبر 406598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.