لیورپول بی رحم و فراموش نشدنی

شب گذشته تیم فوتبال لیورپول به مصاف دشمن دیرینه خود منچستر یونایتد رفت و پیروز شد تا نزدیک تر از همیشه به قهرمانی باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال انگلیس شب گذشته _ شنبه ۲۹ دی ماه _ تیم فوتبال لیورپول در ورزشگاه آنفیلد پذیرای دشمن قسم خورده‌ی خود، منچستر یونایتد بود. از ۲۲ بازی انجام شده در این فصل، قرمزهای آنفیلد ۲۰ برد و یک تساوی و یک بازی عقب افتاده با وستهم دارند.

تنها تیمی که در این مدت توانسته از کلوپ و تیمش امتیاز بگیرد همین منچستر اوله‌گونار سولسشر است. تیم او در نیم فصل اول لیورپولی‌ها را در الترافورد که به تئاتر رویاها معروف است با تساوی یک بر یک متوقف کرد

اما شب گذشته در آنفیلد با جو وحشتناک هواداران، قرمزهای بندر مرسی ساید یک بازی کوبنده انجام دادند و با خلق موقعیت‌های زیاد و با بی دقتی بازیکنان تنها دوبار دروازه دخیا را باز کردند تا هم انتقام تساوی بازی رفت را بگیرند و هم دشمن دیرینه را شکست دهند.

اما دیگر تیم همشهری، یعنی منچسترسیتی هم چشم امیدش به یونایتد بود تا شاید مقابل کلوپ امتیاز بگیرد و پپ و سیتی را به ادامه راه برای کسب عنوان قهرمانی امیدوار نگه دارد که این اتفاق رخ نداد.

سیتیزن ها در ادامه نتایج ضعیف و سینوسی خود، شنبه شب مقابل کریستال پالاس در اتحاد، تن به تساوی دو بر دو دادند تا اختلاف امتیاز لیورپول در پایان هفته بیست و سوم با نزدیک ترین تعقیب کننده‌اش که سیتی باشد به ۱۶ برسد.

لیورپول دارد ثابت می‌کند همانطور که بلندترین اوج گرفتن‌ها، دردناک‌ترین سقوط‌ها را به همراه دارند، طولانی‌ترین سقوط‌ها نیز توسط یک پرواز باشکوه به اتمام می‌رسند. ققنوس لیورپول از زیر خاکستری ۳۰ ساله دارد بر می‌خیزد. در اوایل فصل باور کردنش سخت بود که آن‌ها به طور مستمر صدرنشین باشند یا نیم فصل را بدون حتی یک شکست تمام کنند، اما شده است.وقتی بخواهیم از این بگوییم که آن‌ها می‌توانند بدون باخت قهرمان جزیره بشوند و به جام طلایی برسند دیگر کسی نیست که باور نکند.

لیورپول کلوپ بعد ۳۰ سال انتظار دارد به شکلی قهرمان می‌شود که تا ۳۰ سال بعد هم کسی فراموش نکند. قرمزهای آنفیلد حالا بدون شک یکی از بهترین تیم‌های تاریخ هستند. تیمی که به اندازه جذابیتش برای هواداران، ترسناک است برای حریفان!

کد خبر 406579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.